וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגוסט: קצת מעל 23 אלף מכוניות חדשות עלו לכבישים

3.9.2018 / 16:20

שוק הרכב נחלש ב-3% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד; מתחילת השנה נמסרו בישראל קצת יותר מ-212 אלף מכוניות חדשות. אין שינויים דרמטים בצמרת

בונדד אילת. קובי ליאני, ניר בן טובים
בונדד אילת/ניר בן טובים, קובי ליאני

חודש אוגוסט מציג קיטון של כ-2.5% ביחס להיקף המסירות בתקופה המקבילה אשתקד, כך עולה היום (שני) על פי דוח המתפרסם מאת איגוד יבואני הרכב בישראל. מגמת ההיחלשות ניכרת גם במבט שנתי, כאשר ב-12 החודשים האחרונים עלו לכבישים 212,097 מכוניות חדשות, ירידה של כ-3% בהשוואה לתקופה הדומה בשנה הקודמת.

יונדאי קיה ו-טויוטה ממשיכות להוביל את טבלת המסירות בישראל; הראשונה רשמה צמיחה של 7%, השניה בדירוג עם עליה סמלית של כ-0.5% והשלישית מדווחת על ירידה של 11%. במקום הרביעי נמצאת סקודה עם קיטון של 5% ואת החמישיה המובילה סוגרת ניסאן עם גידול של 6%.

ביניהן, בולטת במיוחד סקודה עם גידול של 152% במסירות רכבי SUV. גם קיה עם צמיחה של 20% בקבוצת הקרוסאוברים עם יותר מ-15 אלף מסירות מתחילת השנה וטויוטה גדלה ב-17% בקבוצה זו. בהמשך הטבלה גידול נאה גם לסיאט בקבוצת הג'יפונים עם זינוק חד בשיעור של 250%. עליות נוספות גם בקבוצת שברולט (211%), וכן מיצובישי עם גידול של 50% במכירת רכבי כביש-שטח.

את מועדון היוקרה ממשיכות להוביל 3 הגרמניות; אודי במקום הראשון עם ירידה של 8%, מרצדס במקום השני עם קיטון של 4% ו-ב.מ.וו במקום השלישי עם ירידה של 2%. בכל המותגים שאוזכרו מובילים רכבי הכביש-שטח את המסירות השנתיות.

בהמשך הטבלה וולוו צומחת ב-24% ו-לקסוס גדלה ב-18%. בקבוצת מכוניות הקצה, פרארי מסרה מתחילת השנה 8 מכוניות, אסטון מרטין 5 ו-פורשה 151 (134 בתקופה הדומה אשתקד). מזראטי מסרה מתחילת השנה 66 מכוניות, כמעט מחצית מהן מקבוצת הקרוסאוברים (לבנטה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully