וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סטינגר בישראל

4.9.2018 / 8:18

קיה משיקה בישראל את הסטינגר, המכונית הספורטיבית של החברה, הנעה אחורית, שפע אבזור ומחיר שמתחיל ב-280 אלף שקלים. הדובדבן: גרסת ה-GT עם 370 כ"ס. קיבלנו טעימה וזה מה שיש לנו לומר

קיה סטינגר בישראל. רונן טופלברג,
מסתבר שהם יודעים לעשות גם כאלו/רונן טופלברג

פניית פרסה הדוקה בסוף הישורת ואחריה סלאלום שמאל ימין מהיר היו הסימן לזה שמשהו פה עובד טוב. כמו אפצ'י אדיר שעומד להתפרץ הקיה סטינגר משנה כיוון, ועם בקרות מנותקות, העברות משקל ו-370 סוסים לגלגלים האחוריים ומספיקה לחיצה קצת יותר מדי חזקה כדי להתחיל החלקונת של הזנב הצידה.

"זו מכונית שלא הייתם מצפים מקיה, אבל בו בזמן זו מכונית שרק קיה יכולה לייצר", כך מתאר פיטר שרייר, המעצב והרוח החדשה בקיה במשהו כמו עשר השנים האחרונות. אבל זו מכונית שלא רק מעצב העל מאודי חתום עליה, אלא גם אלברט בירמן, לשעבר מחטיבת M של ב.מ.וו שהגיע לקראת סוף הפרויקט עם כנופיית המהנדסים שלו, כדי לתת מהניסיון שלו בפן הדינאמי.

אבל אנחנו פוגשים אותה כאן בישראל, בחום המדברי שבתחילת ספטמבר עדיין מכה בנו במסלול המירוצים מוטור סיטי בשדה תימן, לא בטוחים אם זו באמת המכונית או מכת החום שגורמת לנו לפאטה מורגנה.

הסטינגר, היא כניסה ראשונה של קיה לגוב האריות של מכוניות הנעה אחורית ספורטיביות. יש לה כבר נציגות בקבוצות היוקרה כמו סדרת ה-K שלה שאינה משווקת בישראל. אבל הפעם היא מתכוונת להסתכל למובילות בעיניים ולא למצמץ ראשונה. על הכוונת שלה מכוניות כמו סדרות 3 ו-4 גראן טורר של ב.מ.וו או אודי A4 ו-A5 ספורטבק, אינפיניטי ולקסוס וגם אלפא רומיאו ג'וליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully