וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולאריס RZR RS1: טורף חד מושבי

6.9.2018 / 10:28

למשפחת ה-RZR של פולאריס בישראל מצטרף אח קטן. קטן, אבל בלי רגשי נחיתות. עם מושב יחיד, ארוז בשלדה חדשה ומנוע ה-RZR 1000 ו-110 כ"ס הוא הולך להיות מעניין מאוד. המחיר: 129 אלף שקלים

פולאריס RZR RS1. יצרן, אתר יצרן
ממוקד לספורט, פולאריס RZR RS1/אתר יצרן, יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית פולאריס לישראל מתחילה בשיווק ה-RZR RS1 החדש. שוק כלי ה-SBS לשטח שהתחיל בכלים דו מושביים ועבר לארבעה מושבים מקבל נציג חד מושבי ששם את הנהג במרכז - תרתי משמע. מה שבעצם אומר שהוא לא באמת SIDE BY SIDE...

זה לא שהגרסאות האחרות של משפחת RZR הן ספינות תענוגות לטיולים רגועים, אבל ה-RS1 לוקח את העסק למקום הרבה יותר מחודד לשימוש ספורטיבי מובהק. בתוך שלדת הצינורות החדשה שלו, מושב יחיד ספורטיבי ועמוק עם רתמת מירוצים, שמציב את הנהג בדיוק במרכז הכלי ומולו לוח מחוונים דיגיטלי.

פולאריס RZR RS1. יצרן, אתר יצרן
מרווח גחון של 33 ס"מ, טוב, במקרה הזה הרבה יותר.../אתר יצרן, יצרן

בארבע הפינות שלו מערכת מתלים חדשה של WALKER EVANS, שלדברי היצרנית משלבים הן יכולות שיכוך במהירות גבוהה והן התאמה לנהיגת שטח טכנית ובעלי כיוונון ל-16 מצבים. מפשק הגלגלים הוא 163 ס"מ, בקצותיהם צמיגי שטח 29 אינץ' ומרווח הגחון הוא 33 ס"מ. האורך הכללי של 284 ס"מ אומר שהבחורצ'יק קומפקטי, בטח בהשוואה לכלים הדו מושביים ונשאר אפילו מקום לארגז קטן באורך של 52 ס"מ ורוחב של 58 ס"מ על עומק של 10 ס"מ שיסחב עד 22.6 ק"ג. משקל הכלי עומד על 607 ק"ג.

על ההנעה, מנוע ה-999 סמ"ק של פולאריס עם 110 סוסים, הכוח עובר לגלגלים האחוריים עם אפשרות לשלב להנעה כפולה, תיבת ההילוכים הינה רציפה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פולאריס RZR RS1. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי מלא/אתר יצרן, יצרן

מחיר ה-RS1 עומד על 129 אלף שקלים, 20 הרוכשים הראשונים יוכלו לקבל אותו בהנחה של 10,000 שקלים ומחירו ככלי תחרותי (רישוי אפור) עומד על 100 אלף שקלים.

פולאריס RZR RS1. יצרן, אתר יצרן
שם את הנהג בדיוק במרכז הכלי/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully