וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נהגנו עד עכשיו בלעדיהן? שלוש אפליקציות חובה למכונית שלכם

וואלה! NEWS בשיתוף שירביט, וואלה! NEWS בשיתוף שירביט

25.9.2018 / 7:26

מכונית היא השקעה גדולה וחשובה וכדי ליהנות ממנה כמה שיותר ולמקסם את הטיפול והבטיחות בה, כדאי לגייס את הטכנולוגיה לעזרה. הנה שלושה אתרים או יישומונים שיחברו אתכם לנהיגה ולמכונית בכמה קליקים. המאה ה-21 כבר מזמן כאן, אז תתקדמו

גבר נוהג במכונית ונעזר בג'י פי אס. ShutterStock
תשתמשו בטכנולוגיה כדי להפוך את השימוש במכונית לנוח ובטיחותי יותר/ShutterStock

ישראל היא מדינה של מכוניות. למרות פיתוח התחבורה הציבורית, הדרך הכי מהירה ופופולרית להגיע ממקום למקום היא באמצעות כלי רכב. ההערכה היא שהישראלי הממוצע המתגורר באזור המרכז נוהג כ-200 שעות בשנה ואין ספק שבארץ מבלים שעות רבות בכבישים. אחרי הדירה, המכונית היא ההשקעה הגדולה והחשובה שלנו בדרך כלל בכל הנוגע לרכוש, וכדי ליהנות ממנה כמה שיותר ולמקסם את הטיפול והבטיחות בה, כדאי לגייס את הטכנולוגיה לעזרה. הנה שלושה אתרים או יישומונים שיחברו אתכם לנהיגה ולמכונית בכמה קליקים. המאה ה-21 כבר מזמן כאן, אז תתקדמו.

שירביט

עוד לפני שעולים על הכביש, בואו נתחיל בביטוח של הרכב. כן, האסוציאציה הראשונית כשאומרים את צמד המילים "ביטוח רכב" הוא מילוי פרטים רבים כגון עבר ביטוחי, פרטי נהגים נוספים, פרטים אישיים ועוד הררי נתונים שיוצרים ביורוקרטיה מייגעת. ובכן, בחברת הביטוח שירביט יצרו פתרון טכנולוגי שהופך את כל התהליך לפשוט ונוח. איך? בשירביט נותנים לכל לקוח הצעת מחיר בתהליך קצר און-ליין מבלי צורך לחפש ולהקליד הררי פרטים אלא פשוט באמצעות שני קליקים (תרתי משמע) על הסמארטפון.

כל מה שנדרש לעשות הוא להיכנס לאתר של שירביט, בדף הבית מקליקים על הכפתור "לקבלת הצעה לביטוח רכב" ואז נפתח חלון שיחה ומיד לאחר מכן, במקום מילוי כל הפרטים, פשוט תתבקשו להפעיל את מצלמת הנייד ולעשות שני קליקים - בראשון תצלמו את רישיון הנהיגה שלכם ובשני את רישיון הרכב אותו אתם רוצים לבטח.

התמונות יעברו למערכת המתוחכמת של שירביט וזו תזין באופן אוטומטי את כל המידע במחשבי החברה ולאחר ניתוח הפרטים בתוך כמה שניות תופיע על מסך הסמארטפון שלכם הצעת מחיר מדויקת לביטוח על פי הפרטים ששלחתם. זהו.
"שירביט מייחסת חשיבות רבה לחדשנות ולקדמה טכנולוגיות ושמה בראש מעייניה את צורכי הלקוחות והסוכנים", מסביר מנכ"ל שירביט גיל ספיר מדוע החברה פתחה את השירות הקל והמתקדם הזה. "פיתוח ייחודי זה הוא אחד ממאפייני הקדמה הדיגיטלית בשירביט, כמו אחרים עליהם אנו עמלים. העולם מתקדם בטכנולוגיה מודרנית, הלקוחות מצפים לתקשורת קלה, זמינה ופשוטה עם ספקיהם וחברות הביטוח בכללם, ושירביט גאה להיות חלוצה וחדשנית גם בתחום זה".

myCARFAX

עם יד על הלב, כמה פעמים בדקתם שמן מנוע בחודש האחרון? אתם זוכרים מתי הטיפול הבא שלכם? אפליקציית myCARFAX תסייע לכם לשמור על תחזקת המכונית על ידי כך שתציג לכם את היסטוריית התיקונים באוטו, תסמן לכם מתי צריך להתכונן לטיפול הבא, תתריע על תקלות יצרן שיש לטפל בהן ותספק לכם לוח זמנים לבדיקות שגרתיות, כולל שינויים במצב השן, הצמיגים והבלמים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אפליקציה שמראה את המצב המכני של המכונית. ShutterStock
מתי לתקן ומה? הכול בסמארטפון/ShutterStock

BipIt

אחד הכללים הכי חשובים בנהיגה בטוחה היא אחיזה של ההגה בשתי ידיים והתמקדות בכביש שלפנינו. הסחות הדעת הקיימות כיום הן רבות ורובן קשורות בסמארטפון שלנו ולא רק בסביבת הכביש או במי שנוסע איתנו. אם יש לכם סירי או מערכת אנדרואיד שנענית לשירותכם, אז השתמשמו בה. אם לא - אפליקציית BipIt הישראלית תאפשר לכם לשלוט בסמארטפון באמצעות פקודות קוליות מבלי להוריד ידיים מההגה ועיניים מהכביש. רוצים להתקשר למישהו? לברר פרט מידע כלשהו? פשוט תשאלו, וזה הכול. הידיים יישארו על ההגה - ידיים בשעות 3 ו-9, לא לשכוח - והנהיגה שלכם תהיה בטוחה יותר.

בקליק אחד: לביטוח רכב וחודש מתנה לחצו כאן

לסמס בוואטסאפ תוך כדי נהיגה. ShutterStock
שימו שתי ידיים על ההגנה ותנהלו את הסמארפטון באמצעות אפליקציה בלי לסכן את עצמכם ואת האחרים/ShutterStock
וואלה! NEWS בשיתוף שירביט, וואלה! NEWS בשיתוף שירביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully