וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר מתרענן: מתיחת פנים טכנולוגית, ממוקדת ל-רנו קדג'אר

12.9.2018 / 11:26

רנו מפרסמת תמונות ופרטים אודות מתיחת הפנים הראשונה של רנו קדג'אר, שעיקרה טיפול סמלי בקוסמטיקה ומנועי בנזין ודיזל חדשים

רנו קדג'ר PHASE2. יצרן, אתר יצרן
רנו קדג'אר המחודש/אתר יצרן, יצרן

קצת לפני הבכורה המרכזית שלו בתערוכת הרכב בפריס, חשפה היום (רביעי) רנו פרטים ותמונות אודות מתיחת הפנים של הקרוסאובר המשפחתי רנו קדג'אר, תאום ניסאן קשקאי. ברנו מתארים את הרענון כ-PHASE2 ממנו נגזרים שינויים קלים בעיצוב החיצוני והפנימי, כשמקביל נעשו שדרוגים בקו המנועים שהפכו ידידותיים יותר לסביבה ואנרגטיים יותר.

במסגרת מתיחת הפנים טיפלו רנו בשבכה הקדמית, שכעת הינה מעט יותר רחבה, וכן בעיצוב הפגושים בשני קצותיו של הרכב. עוד מספרים על שילוב נורות המחוונים בתוך גופי התאורה הראשיים, תאורת LED חדשה מאחור, וכן התווספו חישוקי סגסוגת חדשים בגדלי 17-19 אינץ'.

תא הנוסעים זכה למיני רפורמה עם דגשים על שיפור איכות החומרים, עיצוב חדש (חלקי) של הקונסולה הראשית, שקעי USB כפולים לנוסעים מאחור, התאמת תעלה מרכזית חדשה, חידושים של פתחי המיזוג ושדרוג נוסף נוגע למושבים, שלדברי רנו יהיו נוחים יותר וכן מציעים "כרית" תמיכה מתארכת לרגליים.

רנו קדג'ר PHASE2. יצרן, אתר יצרן
רנו קדג'ר PHASE2/אתר יצרן, יצרן
רנו קדג'ר PHASE2. יצרן, אתר יצרן
רנו קדג'ר PHASE2/אתר יצרן, יצרן

עד כה, נמכר הקדג'אר עם מנוע 1.5 ל' טורבו דיזל ו-1.2 ל' טורבו בנזין, אולם בדגם שלאחר הרענון הוא מקבל את מנוע ה-1.3 ל' טורבו שפותח בשיתוף מרצדס; זה יציע לנהגים בחירה בין הספק של 140 כוחות סוס (130 בנוכחי) או 160 כוחות סוס. דגם הדיזל ממשיך כמעט ללא שינויים מלבד כיול פנימי להפחתת זיהום האוויר וכן יהיו מעט יותר חזקים בתחתית רצועת הסל"ד. תיבות ההילוכים תהיינה ידניות או אוטומטיות כפי שמוצע כיום.

ברנו אומרים שמתחילת שיווקו נמכר הדגם ב-450 אלף עותקים על פני 4 שנים. בישראל, נמכרו מתחילת 2018 למעלה מ-700 דגמי קדג'אר. מחיריו בארץ נעים בין 140 ל-159 אלף שקלים.

מהיבואנית קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי טרם ידוע מועד שיווקו בישראל.

רנו קדג'ר PHASE2. יצרן, אתר יצרן
רנו קדג'ר PHASE2/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully