וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C4 ספייס-טורר במבחן: בעזרת השם

13.9.2018 / 9:44

מנוע ורמת גימור חדשים למוביל הנוסעים המשפחתי של סיטרואן מזכים אותו גם בשם חדש, מעתה לא "גרנד פיקאסו" אלא ספייס-טורר. לקחנו את גרסת הבסיס לסיבוב וחזרנו עם תשובה לשאלת 150 אלף השקלים

סיטרואן C4 גרנד ספייס טורר במבחן. קינן כהן, ניר בן טובים
אותה מכונית, מנוע חדש ושם אחר, סיטרואן גרנד C4 ספייס טורר/ניר בן טובים, קינן כהן

אנחנו כבר בתחילת ספטמבר, גיליונות מגזיני האופנה הנחשבים חושפים את הדבר הבא באופנת הסתיו (לא יודע, ככה סיפרו לי), בפריז מוכרי הערמונים הקלויים כבר מסמנים טרטוריה בסן מישל וסן ז'רמן לקראת תיירי הסתיו. אבל בישראל, אוהו, גל חום רבתי.

המזגן בספייס טורר נושף אוויר קר במלחמת מאסף עיקשת מול הטמפרטורות בחוץ. כל שטח החלונות מסביב אולי מעניק לכל הנוסעים במיניוואן של סיטרואן תחושת מרווח ואור, אבל מכניס איתו גם המון מהחום הזה. חביבי, זה חשוב, מבחינת הלקוחות של המכונית הזו, הביצועים של המזגן ולא נתון האפס למאה הם חשובים לא פחות מכל דבר אחר. ילדים זה שמחה, ילדים שחם להם זה סמטוחה.

אבל רגע לפני שאנחנו מממשיכים בדרכנו, תקציר הפרקים הקודמים:
הדור השני למיניוואן הקומפקטי של סיטרואן נמצא איתנו מאז 2013. כמו קודמו, גם הוא מבוסס על פלטפורמת המכוניות הקומפקטיות של החברה, במקרה שלו, ה-EMP2. הוא הגיע בשני גדלים, גרסת חמישה מושבים וגרסת שבעת המושבים, שהם למעשה חמישה מושבים בפועל ועוד שני מושבים על תנאי.
בעוד כלל קו הדגמים המרכזיים של סיטרואן התעדכן, התרענן והתחדש, במקרה של המיניוואן הסתפקה החברה במתיחת שם במקום מתיחת פנים. כך שמוקדם יותר השנה התבשרנו על החלפת שם הדגם מ"פיקאסו" ל"ספייס טורר" על הדרך הוא גם מצטייד במנוע 1.2 ליטרים, שלושה צילינדרים טורבו ותיבת הילוכים פלנטרית בת שישה יחסי העברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully