וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרה צרפתית קטנה ומחשמלת: הוצג DS3 קרוסבק החדש

16.9.2018 / 11:29

מותג היוקרה הצרפתי הציג את הקרוסאובר הקומפקטי DS3 קרוסבק ומסמן טריטוריות חדשות. בתפריט: מנועי בנזין, דיזל, אווירה מפוארת ואפילו גרסה חשמלית מלאה שתוצג בשנת 2019

DS3 קרוסבק. יצרן, אתר יצרן
DS3 קרוסבק/אתר יצרן, יצרן

מותג DS, שיצא לדרך עצמאית בשנה הקודמת ממשיך להמציא את עצמו מחדש ולרענן את שורותיו. חטיבת היוקרה מבית PSA הציגה במהלך סוף השבוע האחרון את ה-DS3 קרוסבק החדש, רכב כביש-שטח רך מקבוצת הקרוסאוברים הקומפקטית שיתחרה בסגמנט זה מול מרצדס GLA ודומיו.

זהו הרכב השני של DS אחרי השקת ה-DS7 שהגיע לישראל בחודשים האחרונים ולהערכת כלי התקשורת בצרפת, צפוי להיות אחד מכלי הרכב הרווחים של DS אוטומוביל. הוא פותח על פלטפורמה מודולארית במרכב 5 דלתות, מושפע רבות מהעיצוב המתקתק של ה-DS3 החביבה ומידותיו שגרתיות לקטגוריה הזו: אורכו 4.1 מ', רוחבו 1.80 מ', גובהו 1.54 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.55 מ'. נפח תא המטען הוא 352 ל'.

מבחינת היצע המנועים, יצויד בתחילת הדרך בגרסאות ה-3 ו-4 צילינדרים טורבו בנזין וטורבו-דיזל HDI. גרסאות בסיס תגענה בהספק של 130 כ"ס מ-1.2 ל' טורבו ובקצה העליון תעמוד גרסת 1.6 ל' טורבו בנזין עם כ-160 כ"ס מחוברת לתיבת הילוכים אוטומטית שמונה מהירויות.

גולת הכותרת בחטיבות הכוח היא הגרסה החשמלית של ה-DS3 קרוסבק, ה- E-Tense. בכירי המותג מעריכים שהיא תוכל לספק טווח נסיעה מרבי של 300 קילומטרים בין טעינות וכי נתון זה עתיד להשתפר בדגמי הייצור הסופיים. למערכת הזו מחוברת ערכת סוללות קומפקטית קלת משקל שתחובה תחת השורה הראשונה והשנייה, כך שאינה גוזלת נפח יקר מתא המטען. ההספק המרבי עומד על 140 כ"ס, ההאצה ח-100 קמ"ש אורכת 8.8 שניות ולדברי החברה, הדגם יהיה מוכן לשיווק כבר באמצע 2019.

DS3 קרוסבק. יצרן, אתר יצרן
DS3 קרוסבק/אתר יצרן, יצרן
DS3 קרוסבק. יצרן, אתר יצרן
DS3 קרוסבק/אתר יצרן, יצרן
DS3 קרוסבק. יצרן, אתר יצרן
DS3 קרוסבק/אתר יצרן, יצרן

ב-DS ציידו את הקרוסבק העירוני במיטב הטכנולוגיות של היצרן, החל בתאורת LED מטריקס, קישוטים אופנתיים והרבה פינוקים באגף הבידור: צגים כפולים, מערכת שמע משוכללת, חניה אוטומטית, מערכות בטיחות אקטיביות (כולל נהיגה אוטונומית בדרגה-2), תצוגה עלית, ריפודי נאפה מהודרים, ומספר אפשרויות לאיפיון אישי בגווני הצבעים החיצוניים והפנימיים; בחברה מציינים למעלה מ-2,000 אפשרויות התאמה אישיות.

ב-DS פתחו בדהירה את שנת 2018 עם אפיקי מכירה בחנויות בוטיק מיוחדות: DS STORE ו-DS SALONS. במחצית הראשונה של השנה, חנכה החברה 140 אולמות תצוגה ברחבי העולם וביוני האחרון ציינה 345 מתחמי רכישה, כולל ה-DS WORLD PARIS, חנות הדגל בבירה הצרפתית.

ה-DS3 קרוסבק יוצג (גם) במסגרת תערוכת הרכב בפריס שתפתח בחודש הבא. המחירים שלו ינועו בין 25 ל-40 אלף יורו. סביר שבישראל נראה אותו מתישהו בשנה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • ds

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully