וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: אודי מציגה קרוסאובר חשמלי בעל טווח נסיעה של 400 קילומטרים

18.9.2018 / 9:47

אודי הציגה באירוע מיוחד בסן פרנסיסקו את ה-Audi e-tron, הקרוסאובר החשמלי הראשון בתולדות המותג הגרמני. בקנה: טווח נסיעה של 400 ק"מ, טעינה סופר מהירה וביצועים מרשימים. בישראל בשנה הבאה

אתר יצרן

באירוע שהתקיים הלילה בסן פרנסיסקו חשפה אודי את הקרוסאובר החשמלי, ה-AUDI e tron. זהו רכב הכביש-שטח הראשון של המותג הגרמני שנעזר במערכת הנעה חשמלית טהורה, כשלנגד עיניו מתחרים כמו יגואר I-PACE, מרצדס EQC החדש וכן דגמי טסלה, הנוכחיים והעתידיים. ישראל תהיה בין הראשונות בעולם לשווקו כשהוא ינחת בחופינו בתחילת 2019, כך על פי הודעת היבואנית צ'מפיון מוטורס.

ה-E טרון החדש הוא קרוסאובר טיפוסי במידותיו, שגרתי משהו בעיצובו ונגזר מקבוצת הפרמיום הגדולה; תא הנוסעים מאורגן עם סידור הושבה לחמישה אנשים, כאשר על הנייר הוא מציג מספרים הולמים: אורכו כמעט חמישה מטרים, הרוחב הוא 1.94 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.92 מ' וגובהו 1.64 מ'.

אודי E-טרון. יצרן, אתר יצרן
אודי E טרון. אחרי כל השנים שעברו, הכותר המהפכני גויס כדי להתנוסס על קרוסאובר/אתר יצרן, יצרן

בלב של ה-E טרון זוג מנועים חשמליים נפרדים עם וויסות טמפרטורה וכן ויסות כוח בהתאם לדרישות, משודכים לתיבה עם הילוך אחד שמעבירה את הכוח לשני הסרנים (הנעת קוואטרו). התפוקה המרבית מהם עומדת על 408 כוחות סוס ו-68 קג"מ. לפי אודי, הוא מאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות בלבד ועד 200 קמ"ש מרביים מבוקרים אלקטרונית.

הסוללות של ה-E טרון הן אחת מנקודות החוזק העיקריות שלו; לרכב טווח נסיעה מרבי של 400 ק"מ בין טעינות ומערכת טעינה מהירה מאוד. זו תספק לו מעמדה חיצונית 80% בתוך פרק זמן של חצי שעה, בעוד טעינה משקע ביתי תארך בסביבות תשע שעות. בעת נסיעה, המערכת יודעת לאגור אנרגיה מבלימה וכן ללקט לאגור אותה בזמן שיוט, ובכך מאפשרת לנהג לנצל את כמות החשמל שנצברה באמצעות מנופים מגלגל ההגה.

על יכולות דינמיות לא מרבים במלל, אבל מספרים שלרכב מערכת הגבהה-הנמכה אוטומטית על בסיס מתלי אוויר, המסוגלת גם להתאים את מרווח הגחון לגרירת משקלים כבדים (עד 2 טון), אם כי ב-אודי מדגישים שבמצב "נשיאה מרבי" מתקצר טווח הנסיעה החשמלי בשיעור חד.

עיצובו של האודי, הפנימי והחיצוני מושפע רבות מסדרות הסאלון האחרונות ה-A7 ו-הA6, וכן מאודי Q7 ואחיו לקבוצת הקרוסאוברים. כמו הדגמים המודרניים של המותג הגרמני, הוא כולל 2 צגים ראשיים ומיעוט פקדים פיזיים ולוח מחוונים וירטואלי 12.3 אינטש מול עיני הנהג עם ניווט, ושלל אופציות שונות לפיקוח על מערכות הפנים והפעלה של עזרים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אודי E-טרון. יצרן, אתר יצרן
אודי E-טרון/אתר יצרן, יצרן
אודי E-טרון. יצרן, אתר יצרן
אודי E-טרון/אתר יצרן, יצרן
אודי E-טרון. יצרן, אתר יצרן
אודי E-טרון/אתר יצרן, יצרן
אודי E-טרון. יצרן, אתר יצרן
אודי E-טרון/אתר יצרן, יצרן

אודי העולמית תשווק את הרכב החל מסוף נובמבר הקרוב בשתי רמות גימור, ועוד אחת, ה-First Edition במכסה מוגבלת של 999 יחידות. המחירים בארה"ב כפי שהוכרזו במסגרת ההשקה יחלו בגזרת ה-76 אלף דולרים לדגמי בסיס, עבור ל-83 אלף דולר למפרט 'פרמיום פלוס' וכלה ב-88 אלף דולר ל-'מהדורה הראשונה' המפוארת ביותר.

מהיבואנית צ'מפיון מוטורס נמסר: "ישראל נתפסת על ידי Audi כשוק מוצלח להשקת הרכב בשל קצב אימוץ החידושים הגבוהה של הנהגים, רשת חשמל מפותחת ומרחקים גאוגרפיים מתאימים. לקראת השקת הדגם, תציב צ'מפיון מוטורס שתי עמדות טעינה מהירה נוספות - עמדות אלו יצטרפו לרשת הולכת וגדלה של עמדות שהתחייבה המדינה לפרוס עד סוף שנת 2020".

עוד הרבה על ה-E טרון החדש, ממש בקרוב כאן בוואלה! רכב.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully