וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מושבים בניחוח ספרדי: הוצג סיאט טראקו החדש

20.9.2018 / 8:01

סיאט טראקו משלים את היצע הקרוסאוברים הנוכחי של המותג הספרדי ומכוון למשפחות הגדולות; ישווק ב-5 או 7 מושבים, מצויד במנועי בנזין, דיזל ומערכות בטיחות חכמות. בארץ בשנה הבאה

אתר יצרן

בהשקה שהתקיימה אמש (רביעי) בטרגונה, ספרד חשפה סיאט את הקרוסאובר הגדול ביותר של החברה עד כה, ה-טראקו (Tarraco). זהו רכב הכביש-שטח השלישי של סיאט לצד סיאט ארונה ו-סיאט אטקה, כאשר הוא חולק את מידותיו עם התאום הצ'כי סקודה קודיאק וכן עם גרסת ה-7 מושבים של פולקסווגן טיגואן, ה-אולספייס.

כמו רבים מדגמי הקונצרן המורחבים הוא מבוסס על גרסה מוארכת של פלטפורמת הקונצרן המודולארית, ה-MQB-A, עם אורך של 4.73 מ' וגובה של 1.69 מ'. בסיס הגלגלים כמעט זהה לקודיאק עם 2.8 מ', כאשר בחלל הנוסעים אפשרות להתאמת 5 או 7 מושבים. מאחורי שורות המושבים השניה תא מטען בנפח של 760 ל'ועד יותר מ-2,000 ליטרים בקיפול כל השורות.

ברשימת האבזור אפשר יהיה למצוא מספר רמות גימור, כולל FR ספורטיבית בעתיד; בתפריט המרכזי מערכת מדיה עם צג 10.25 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי 8 אינץ', בקרת מתלים אדפטיבית DCC עם מספר מצבי כיול לבחירה סלקטיבית ושלל מערכות בטיחות חכמות, כראוי לרכב משפחתי של העידן החדש.

סיאט טראקו. יצרן, אתר יצרן
סיאט טראקו החדש. קרוסאובר משפחתי ל-5 או 7 אנשים/אתר יצרן, יצרן

סגל המנועים של טראקו מורכב מ-2 יחידות בנזין ו-2 יחידות טורבו דיזל; המנועים הרלוונטים לשוק הישראלי הם ה-1.5 ל' טורבו TSI בהספק של 150 כוחות סוס עם תיבה ידנית או DSG, וכן ומנוע ה-2.0 ל' טורבו המפיק 190 כוחות סוס, בחיבור אל תיבת הילוכים DSG רובוטית 7 מהירויות והנעה כפולה 4D (בקרת משיכה עם וויסות כוח בין הסרנים). גרסאות הדיזל מבוססות על מנוע 2.0 ל' המפיק 150 ו-190 כוחות סוס גם כן. בהמשך, מציינים סיאט ישולבו מנועים "אלטרנטיביים", כלומר ייתכן שיהיו היברידיים או היברידיים למחצה, ואולי גם גרסה חשמלית בעתיד הרחוק.

הטראקו משקף בעיצובו חלק מהאלמנטים הבולטים שייכנסו לדגמי סיאט בשנים הקרובות, במיוחד בתכנון חלקו האחורי והגדלת השימוש בתאורת LED. הוא פותח בספרד, אבל על הרכבתו אמון המפעל של פולקסווגן ב-Wolfsburg, גרמניה.

תחילת שיווקו בחודשים הראשונים של 2019. באירופה, מחיריו יחלו באזור ה-24 אלף יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סיאט טראקו. יצרן, אתר יצרן
סיאט טראקו/אתר יצרן, יצרן
סיאט טראקו. יצרן, אתר יצרן
סיאט טראקו/אתר יצרן, יצרן
סיאט טראקו. יצרן, אתר יצרן
סיאט טראקו/אתר יצרן, יצרן
סיאט טראקו. יצרן, אתר יצרן
סיאט טראקו/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully