וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DS3 קרוסבק: אופנה עילית והנעה קדמית

ענת דניאל

27.9.2018 / 8:30

הצרפתים לקחו על עצמם חתיכת אתגר, כשהחליטו להקים מותג יוקרה יש-מאין. אז הם חושפים מכונית שמעוצבת כמו הלובר ועם הזרקה של בושם שאנל 5 במקום בנזין. ענת דניאל שמבינה גם בבנזין וגם בשאנל 5 קפצה לדייט פריזאי איתה

חשיפת DS3 קרוסבק. יצרן, אתר יצרן
מהר, לה-גרנד-אפיסרי נסגר עוד חמש דקות!/אתר יצרן, יצרן

יושבים ב-DS7 קרוסבק פה בפריז, במושב הנהג צרפתי מעונב. לא יוצא לי לשבת הרבה במושב הנוסעים מאחור, ולחוות את הרכב כנוסעת. לא שאני מעוניינת להיות נוסעת אם יש הגה פנוי בסביבה, ועדיין, איכשהו, הסטטוס הזה כנוסעת פסיבית מאפשר לי לראות את הרכב מהפרספקטיבה הנכונה, הפרספקטיבה הצרפתית. הזדמנות להסתכל ולבחון את העיצוב "האוונגרדי ומלא התשוקה" לדברי הנציגים של המותג הצרפתי DS, חטיבת היוקרה של קונצרן PSA.

עכשיו כתיירת אני מתבוננת בשקיקה בנוף שרץ מולי בחלון. אחרי שדה התעופה, שדות וכפרים, אחריהם, קצת שכונות סלאמס בצידי כבישים מהירים, ואז הפנינים האמיתיות נחשפות אלי בזו אחר זו, מבעד לחלון השמש הפנוראמי בקרוסבק - שער הניצחון, מגדל אייפל, מבנים יפהפיים, חנויות מפונפנות של מיטב מותגי האופנה בשדרות, ומחוץ להם האנשים האופנתיים (כולם) שקונים בהן, ההיסטוריה בכל פינה (ומאפיות, כמה מאפיות יש פה...). רק הלובר היה חסר. למה דווקא הוא? כי זה המבנה שבהשראתו עוצבו שני הדגמים הראשונים ש-DS חשפה. מעויינים מעויינים, יהלומים יהלומים. מבחוץ פנימה, סובב 360. עוד רגע נחזור אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully