וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרות מסורת: יגואר JX בשיירת הדורות

29.9.2018 / 21:40

50 שנים אחרי שהוצגה ה-XJ הראשונה בתערוכת המכוניות של פאריס ב-1968, היא חוזרת לשם בשיירה עם נציגה מכל דור של מכונית הפאר הבריטית עד למהדורת ה-50 החגיגית

אתר יצרן

עם כל הכבוד למלכה אליזבת, צ'ארלס, וויליאם, הנרי ובחירות ליבם, כאשר אנחנו כותבים "שיירה מלכותית" - אנחנו מתכוונים לשיירה הזו. 11 מכוניות מכל שמונת הדורות של מכונית הפאר הבריטית יגואר XJ יעשו את דרכן ממולדתן בבריטניה, דרך מספר תחנות משמעותיות בהיסטוריה של המותג הבריטי. השיירה תצא ממפעל יגואר ברומוויץ' באנגליה, ובמסעה בן 839 הקילומטרים תבקר גם בסדנת השחזור והמורשת של יגואר, במסלול המירוצים בגודווד ובמסלול הלה מאן ותסיים בתערוכת פאריז, שם הוצגה לפני 50 שנים.

השיירה המלכותית של יגואר. יצרן, אתר יצרן
הדור הראשון לשושלת ה-XJ/אתר יצרן, יצרן

תערוכת המכוניות של פאריז לא הייתה רק המקום בו הוצגה המכונית שסר ויליאם ליונס, מייסד החברה, ביקש ליצור איתה "שילוב בין ההתנהגות של ה-E טייפ למכונית סאלון". התערוכה הזו גם אירחה את הצגת שתי האבולוציות המשמעותיות ביותר של הדגם, ה-XJ300 ב-1994 וה-XJ350 של 2002 עם גוף האלומיניום קל המשקל שלה. התערוכה השנה תארח את ה-XJ50, מהדורת ה-50 שנים שהוצגה מוקדם יותר השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
השיירה המלכותית של יגואר. יצרן, אתר יצרן
גוף אלומיניום קל משקל ב-2002/אתר יצרן, יצרן

שיירת מכוניות הדגל של יגואר תכלול את הדור הראשון של ה-XJ משנת 1968, ומשם ואילך נציגה מכל דור של המכונית, וכן גרסאות מיוחדות שלה במרוצת השנים. סיום המסע יהיה כאמור בתערוכת פאריז שם יוצגו כל המכוניות של השושלת המפוארת.

השיירה המלכותית של יגואר. יצרן, אתר יצרן
50 שנים אחרי, מה נשאר מהקסם החתולי?/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully