וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצגה ב.מ.וו סדרה 3 החדשה: כל הפרטים

3.10.2018 / 8:00

בפעם השביעית מציגה ב.מ.וו את הסדרה 3 מול המתחרות הוותיקות וקוראות התיגר החדשות. מה יש בה? הפרטים בפנים

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה. יצרן, אתר יצרן
קווי מתאר בולטים, פחות משקל, יותר קשיחות, האם היא תישאר אמת המידה?/אתר יצרן, יצרן

כבר 40 שנה שב.מ.וו סדרה 3 היא אמת המידה למתחרות בקטגוריה הזו, בעיקר כאשר זה מגיע לשילוב החמקמק של ספורטיביות ואלגנטיות. היו וישנן חזקות ממנה, גם מפוארות ממנה ואפילו כאלו שיעמדו מולה בקרב יפה מאוד בכביש מפותל. אבל כאשר זה הגיע להעמיס הכל לתוך מכונית אחת - לא היו לב.מ.וו סדרה 3 מתחרים של ממש.

אבל דור הולך ודור בא, וגם את זה האחרון המכונה בבווארית F30 והוצג בשנת 2011, מחליף דור שביעי, חדש לחלוטין ושמו G20. ככל דור חדש, אצל ב.מ.וו ובכלל מתבקשת גם ליטרת החידושים כדי להמשיך לעשות את מה שהיא עשתה כל כך טוב עד כה. או לפחות לשדר את זה לקהל הלקוחות שלה. שאם בשנים הקודמות לא התלבטו יותר מדי, היום כבר פוזלים לכיוון מכוניות מהנות לא פחות לנהיגה כמו אלפא ג'וליה או בעלות תאי נוסעים מצוינים כמו אודי A4 ומנועים חדשים כמו וולוו S60 החדשה. כן, העסק לא הולך ונהיה פשוט יותר.

לפחות עד שנפרסם את רשמי הנהיגה בה, אליה נצא בעוד מספר שבועות, זה מה שיש לנו לספר על ב.מ.וו סדרה 3 החדשה. כדי לפרק את זה בצורה קלה לעיכול, יחולקו הפרטים לשלושה פרקים: עיצב ומימדים, תא נוסעים ואבזור, מנועים ושלדה.

ובגלל שאתם הולכים להגיד "מה זה, היא נראית אותו הדבר כמו הדור הקודם", הכנו לכם משהו מדליק. לחיצה על כל תמונה של סדרה 3 החדשה, תגלה תמונה של הדור היוצא מאותה זווית. מצאו את ההבדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully