וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיזהרי! זוג העיניים הטכנולוגיות שישאיר אתכם על הכביש

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

29.10.2018 / 8:21

כמה פעמים קרה לכם שאתם מורידים את העיניים לרגע מהכביש וכתוצה מכך סוטים מנתיב הנסיעה? לכולנו זה קרה. מגישת הטלוויזיה והשדרנית מרב מילר יודעת שבכל הנוגע לנהיגה בכביש, יש לה זוג עיניים טכנולוגי שהופך את הנהיגה שלה לזהירה ובטוחה יותר. צפו

צילום מסך

קשה להתרכז בכביש. יש לא מעט הסחות דעת בתוך הרכב ומחוצה לו שלעתים מסכנים אותנו - שיחות טלפון, ילדים מאחורה, רוכבי אופניים או הולכי רגל. הכביש הוא סביבה שמשתנה ללא הרף ולמרות שאנחנו משתדלים מאוד, לא תמיד אנחנו מצליחים לשמור על פוקוס.

כמה פעמים קרה לכם שאתם מורידים את העיניים לרגע מהכביש וכתוצאה מכך סוטים מנתיב הנסיעה? לכולנו זה קרה. הטכנולוגיה היא לא רק הפרעות והסחות דעת אלא היא יכולה להיות גם זו שמצילה חיים. מגישת הטלוויזיה והשדרנית מרב מילר מתרוצצת עם המכונית במהלך היום, אבל היא יודעת שבכל הנוגע לנהיגה בכביש, מערכת מובילאיי היא זוג העיניים הנוספות שלה - זוג עיניים טכנולוגי שהופך את הנהיגה שלה לזהירה ובטוחה יותר.

על פי מחקר שנערך על ידי רון בינה אקטוארית מטעם משרד האוצר, שבחן את יעילותה של מערכת מובילאיי,התקנה של מערכת שמשלבת בין התרעה מפני תאונת חזית-אחור ובין התרעה מפני סטייה מנתיב, מפחיתה את שכיחות תביעות הביטוח כתוצאה מתאונות בכ-39%.

משרד התחבורה מציע הנחה של עד 1,500 שקלים באגרת הרישוי עבור התקנת מערכת בטיחות הכוללת שני מאפיינים: התרעה מפני סטייה מנתיב והתרעה מפני התנגשות מלפנים. עם זאת, ישראלים רבים עדיין לא יודעים מספיק על הנוהל ועל ההזדמנות המצוינת שהוא מאפשר לכולנו. אספנו עבורכם את השאלות החשובות על התהליך, שמסתבר שהוא די פשוט, של התקנת המערכת ומימוש ההטבה.

ההנחה בהיקף של עד 1,500 שקלים מתקבלת באגרת הרישוי על פני תקופה של שלוש שנים - בשנה הראשונה הנחה של עד 700 שקלים, בשנה השניה הנחה של עד 700 שקלים ובשנה השלישית הנחה של עד 100 שקלים.

מי זכאי ואיך מקבלים את ההטבה?

כבר בעת יצירת קשר למוקד השירות של מובילאיי, מוקד השירות יקיים עבורכם את הבדיקה מול משרד התחבורה, אבל כדאי שתכירו את הקריטריונים: על פי הנוהל של משרד התחבורה, ההנחה ניתנת לכלי רכב פרטיים ומסחריים (עד 3.5 טון) בבעלות של יחיד, שנרשמו לתנועה החל מה-1 בינואר 2000 ועד ה-1 במאי 2017. כך, שמי שהתקין מערכת לפני כניסת הנוהל לתוקף (19 בספטמבר 2017) אינו זכאי להטבה.

כמה עולה להתקין את המערכת?

כחלק מקביעת תנאי ההטבה, משרד התחבורה החליט על מחיר אחיד של 2,100 שקלים לכל מערכת מבוססת-מצלמה, כולל התקנה אצל אחד מהמתקינים המורשים. למעשה, מדובר בהטבה של כ-70% על מחיר המערכת - לפני חישוב ההנחות הנוספות בביטוח הרכב.

עד כמה מסובך תהליך ההתקנה והדיווח?

ההתקנה ומימוש ההטבה כוללים תהליך קל, פשוט ונוח במיוחד. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור באחד מהמתקינים המורשים, לתאם התקנה, ולחזור עם רכב בטוח יותר לנהיגה.

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully