וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיגה ראשונה: קאדילק XT4

4.10.2018 / 9:16

קאדילק מצטרפת מעט באיחור לקטגוריה הרותחת ביותר בארץ ובעולם. כדי לבלוט ביחס למתחרות המבוססות יותר בשוק, קאדילק מציגה עם XT4 כמה טכנולוגיות חדשות שטרם נראו בסגמנט ובכלל

נהיגה ראשונה: קאדילק XT4. יצרן, אתר יצרן
קאדילק אולי מגיעה מאוחר למסיבה, אבל היא התכוננה היטב/אתר יצרן, יצרן

כבר שנים שכל דגם חדש של קאדילק מלווה בהבטחה לשינוי, לפריצת דרך, להתברגות בין מובילי הקטגוריה אם לא מעבר לכך. קאדילק לא לבד בעניין, יצרניות רכב רבות נוקטות באסטרטגיה דומה שכל כולה הבטחה להמצאת המותג מחדש. זה נאמר כל כך הרבה פעמים, ולעתים קרובות כל כך, עד שההבטחה הזו כבר מרגישה ריקה מתוכן.

אלא שהפעם נראה שקאדילק רצינית. מספיק לקחת צעד לאחור, ולהביט בפרספקטיבה רחבה יותר, כדי לראות שהמילים לא רק נזרקות סתם כך לחלל האוויר, אלא מגובות במעשים. זה התחיל לפני כ-3 שנים עם הכנסת הנהלה חדשה בראשות יוהן דה-נישיין (de Nysschen) נשיא קאדילק, אווה אלינגהאוס (Elinghaus) אחראי השיווק, ואנשי מפתח נוספים להנהלה, והעברת מטה החברה מדטרויט ללב ניו יורק במטרה להחדיר את אווירת האופנה של העיר למותג הוותיק. זה המשיך עם תוכנית חומש שהבטיחה דגם חדש או מחודש כל חצי שנה עד 2020 ותוכניות סדורות לחשיפת מכוניות חשמליות ואוטונומית כשסנונית ראשונה כבר החלה לנוע בצפון אמריקה: CT6 סופר קרוז - המכונית הראשונה בהיסטוריה שבה מותר להוריד ידיים מגלגל ההגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully