וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו: "נפסיק להשקיע בדיזל"

4.10.2018 / 12:17

מנהל המוצרים העתידיים של החברה אמר את הדברים במהלך תערוכת פאריז, כאשר הוא מתייחס לירידה המתמשכת בביקוש למנועי דיזל. אלו ימשיכו להימכר לעת עתה, אולם ההשקעה בפיתוח שלהם תיפסק

פיג'ו 508 החדשה: נהיגה ראשונה. יצרן, אתר יצרן
מנועים חדשים, חשמליים והיברידיים ילכו ויחליפו את הדיזלים/אתר יצרן, יצרן

כבר אפשר לומר בביטחון שהעשור האחרון היה אחד המרתקים ביותר בעולם הרכב. זה העשור שמסמן את נקודת המפנה המשמעותית ביותר הן בטעם הלקוחות עם עלייתם של הג'יפונים והן אחד העשורים המשמעותיים ביותר בהיבט של שינוי בתחם מערכות ההנעה לרכב. אחרי עשרות שנים של דומיננטיות, מנועי הבנזין והדיזל הולכים ומפנים את מקומם ליחידות הנעה חשמליות והיברידיות. לפחות עד נקודת המפנה המימנית.

כעת, פיג'ו, אחת מהיצרניות האירופיות המרכזיות ביותר מודיעה שהיא עוצרת את ההשקעה שלה במנועי דיזל ועוברת להתמקד במנועים חשמליים והיברידיים. "באירופה, אנחנו עברנו מ-50 אחוזים של מנועי דיזל במכירות לפחות מ-36 אחוזים" אומר לורן בלאשרד, מנהל המוצרים העתידיים של פיג'ו. "זה מצביע על כך שלא נפסיק את מכירות מנועי הדיזל שלנו, כרגע אין סיבה לעשות זאת, כך שנמשיך. אבל אנחנו לא משקיעים יותר בדיזל מכיוון שאנחנו מעדיפים להשקיע בפלאג-אין או הנעה חשמלית טהורה, שהם מנועי העתיד יותר מאשר הדיזל".

גם מנכ"ל פיג'ו, ז'אן פיליפ אימפארטו, אמר שהם מתכוונים להישאר יצרן מגוון מבחינת יחידות הנעה - הצרכנים מצביעים בעצמם על הכיוון בו עליהם ללכת. "אנחנו מעבירים את המיקוד שלנו למכוניות חשמליות ופלאג-אין" הוא אמר "אבל היחיד שיעצור את הדיזל הוא הלקוח. באפריקה למשל אתה חייב למכור דיזל. במסחריות קלות, אתה חייב למכור דיזל. הדיזל עדיין חשוב לנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully