וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח איתוראן: איפה, מתי ואיך יגנבו לכם את המכונית

11.10.2018 / 11:07

עם כל אמצעי ההגנה המתקדמים שיש למכוניות המודרניות, ברבעון השלישי של שנת 2018 נרשמה עליה של 10 אחוזים בגניבת מכוניות ביחס לרבעון הקודם. דו"ח חברת איתוראן חושף את נקודות התורפה

משחטות רכב. איתוראן,
טול כרם ורמאללה הן הערים אליהן מגיעות רוב המכוניות הגנובות לצורך פירוק וחלפים/איתוראן

מחקר שערכה חברת איתוראן והקיף מדגם של כ-500 אלף כלי רכב בכל הארץ, מעלה רשימת נתונים שאתם תרצו מאוד לקרוא ולשנן. בעיקר אם אתם גרים בערים נתניה, ירושלים ותל אביב, בעלי ג'יפון או מכונית פרטית וישנים טוב בלילה שבין ראשון לשני.

נתחיל במספרים הגדולים, על פי סיכום הרבעון השלישי של שנת 2018, ישנה עליה של 10 אחוזים בגניבת כלי רכב ביחס לרבעון הקודם. בניגוד ל-2017, אז זמן הגניבה היה בין חמישי לשישי, הפעם הלילה שמסתמן כפעיל ביותר אצל הגנבים הוא בין ראשון לשני, עם 22 אחוזים ממקרי הגניבות.


מכיוון שהרוב המוחלט של המכוניות נגנבות לשטחי הגדה לצורך פירוק לחלפים, מבחינת ההעדפות של הגנבים - מדובר בכלי הרכב הפופולריים ביותר, אלו שהחלפים שלהם יהיו המבוקשים ביותר. סוגי המכוניות הנגנבות ביותר הן מכוניות פרטיות עם 34 אחוזים, קבוצת הג'יפונים שהופכת לפופולארית לא רק אצל הלקוחות כבר מגיעה ל-24 אחוזים. הביקוש הזה מתמקד במכוניות חדשות יחסית, בהן עלויות החלפים עדיין גבוהות, 53 אחוזים מכלי הרכב שנגנבו הם משנות הייצור 2015 עד 2018 ומתוך כלל המכוניות 11 אחוזים הן משנת הייצור 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully