וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיגה ראשונה: ב.מ.וו X5 החדש

14.10.2018 / 7:28

הרבה שנים עברו מאז טלטל ה-X5 הראשון את עולם הרכב בסערה, הרבה שנים שבהן נוספו לו מתחרים, חקיינים והפער הלך והצטמצם. אז הדור החדש של ב.מ.וו X5 מבטיח להציע משהו חדש ושונה. נהגנו בו לראשונה וחזרנו עם מסקנות

נהיגה ראשונה: ב.מ.וו X5 החדש. יצרן, אתר יצרן
הוא היה פה קודם, עכשיו הוא לא לבד, מה הוא מציע מול התחרות?/אתר יצרן, יצרן

אם מתישהו הייתם בקטע של רכב פנאי יוקרתי, אז ברור שב.מ.וו X5 כבר עבר תחת הרדאר שלכם. הדגם הוא מהוותיקים בשוק כשהדור הראשון שהוצג ב-1999, הוביל אחריו את כל התעשייה. הוא יצר כדור שלג שגרם לניוד דגמי פנאי מתחום השטח הקשוח, לתחום הרך יותר, כזה שמציע נימוסי כביש טובים יותר, נוחות נסיעה מפנקת ושקטה יותר וארז הכל בעטיפה יוקרתית ואלגנטית יותר.

הדורות שהגיעו אחריו הציגו עוד מאותו דבר, וטובים ככל שהיו, היה קשה יותר להתבלט בשוק שופע מתחרים שלא היו בו לפני 20 שנה. על כן בחרה ב.מ.וו לסטות מעט מהנתיב ועם הדור החדש והרביעי במספר, ולחזק את אחיזתה בתחום השטח. להציע יותר ממה שכרגע יש למעט מהמתחרים. וכדי לחדד את רצונה, ב.מ.וו השיקה את הדגם החדש באטלנטה, שבארה"ב - במקום בו השיקה את הדור הראשון ששינה את פני התעשייה כולה - וכך היא מקווה שיקרה גם הפעם.

איך מגשרים על הניגודיות הזו? איך יוצרים דגם שיהיה מצוין בכביש ובמקביל מדהים בשטח? עם תא נוסעים חדשני ואיכותי שיספק פער על פני המתחרים? עפ"י ב.מ.וו - בעזרת המון טכנולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully