וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוסף שיחדש את מנוע המכונית שלכם בשימוש אחד בלבד

וואלה! NEW בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEW בשיתוף פטרוטק

11.12.2018 / 7:15

הוא מנקה את מערכת אספקת הדלק, מעניק הגנה מתמשכת למנוע ובשימוש חוזר גם חוסך בתצרוכת הדלק ומפחית עשן ומזהמים. גיא לואל והנדסאי הרכב עוז שפיגל פותחים את חדשות הרכב עם התכשיר האמריקאי BG 44K שישדרג את ביצועי המנוע ברכב שלכם. צפו

צילום מסך

חבר של גיא לואל קנה רכב יד שנייה ואז שם לב שביצועי המכונית רחוקים ממה שציפה. ובכן, אין צורך להחליף את המנוע, אלא רק להשתמש במוצר אחד שיכול לשפר את ביצועי המנוע שבאופן פשוט וקל: מסיר פיח. "בניגוד לתוסף דלק שיעיל רק כשמוסיפים אותו שוב ושוב", אומר הנדסאי הרכב עוז שפיגל, "מסיר פיח BG 44K לא מכיל אלכוהול והוא תופס 'טרמפ' על הדלק ויודע להסיר את הפיח שבמערכת. הוא מחדש את המנוע במפנים. כמו לקות את העורקים בגוף. אם רוצים לשמור על המכונית לטווח ארוך רצוי לשים את מסיר הפיח והיעילות שלו הוא לכ-15 אלף קילומטרים".

מהו מסיר הפיח BG 44K?

מדובר בתכשיר האמריקאי המוביל בעולם, המכיל נוסחה מתקדמת להסרת הפיח והמשקעים המצטברים במנוע. בעקבות הצטברות המשקעים חלה ירידה בביצועי המנוע, הגדלת כמות העשן הנפלט ותצרוכת דלק גבוהה במיוחד. BG K44 הינו תכשיר ייחודי המסיר פיח מהמנוע, מנקה את מערכת אספקת הדלק, חיישני החמצן והממיר הקטליטי. בנוסף, מעניק הגנה מתמשכת למנוע. היתרונות שבשימוש חוזר במוצר: חוסך בתצרוכת הדלק, משפר ביצועי מנוע, מפחית עשן ומזהמים ומסייע לעבור טסט. במחקר מוצר שנעשה על ידי מכון דחף על ציי רכב הוכח שיפור משמעותי בתצרוכת הדלק.

הכירו את פטרוטק ודלק תעשיות - החברות שמספקות פתרונות ומוצרים מובילים למכוניות שלכם

לאתר חברת דלק תעשיות בע"מ

לאתר חברת פטרוטק

וואלה! NEW בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEW בשיתוף פטרוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully