וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם יודעים מה אתם ממלאים? חמשת תפקידי שמן המנוע שחובה להכיר

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

18.12.2018 / 7:40

כדי שכל חלקי המנוע יעבדו כמו שצריך אנחנו חייבים שמן מנוע איכותי. צפו בגיא לואל ובאריק ורניק, מומחה בינלאומי לשמנים ומהנדס מכונות, מסבירים לכם באולפן חדשות הרכב כל מה שצריך לדעת על החומר שמניע את המנוע

צילום מסך

מנוע המכונית מורכב מהרבה חלקים שחייבים לעבוד בסנכרון מושלם כדי לייצר אנרגיה. לכל חלק חשיבות רבה וכדי שכולם יעבדו בצורה חלקה אנחנו חייבים להקפיד על כך ש"הדם שזורם במערכת" יהיה איכותי - כלומר שמן המנוע.

"לשמן מנוע חמישה תפקידים ואם אחד מהם לא יעיל אז הוא אינו ממלא את ייעודו", מסביר אריק ורניק, מומחה בינלאומי לשמנים ומהנדס מכונות, "התפקיד הראון זה סיכוך ושימון, התפקיד השני הוא קירור הבוכנות, תפקיד שלישי הוא אטימה ומניעת בריחת לחץ מתוך הבוכנה, התפקיד הרביעי הוא מניעת קורוזיה והתפקיד החמישי הוא לנקות".

השמנים מאפשרים הגדלת טווח הטיפולים, תוך שמירה מרבית על תקינות המנוע והחלקים הנעים. יש להישמר מ"שמני מדבקה" - שמנים שלא בהכרח מכילים את אשר מופיע על מדבקת המוצר, יש לרכוש שמן מיצרן אמין ואיכותי, בעל מוניטין ומעבדות ייצור מוסמכות. השמנים הינם בעלי אישורי יצרני רכב מהמובילים בעולם, איכותיים ומותאמים במיוחד לטכנולוגיה המתקדמת בעולם הרכב והתעשייה. חשוב מאוד להתאים את שמן המנוע לדגם המכונית שלכם. דרשו מהמוסך את השמן המתאים, האיכותי והטוב לרכבכם.

הכירו את פטרוטק ודלק תעשיות - החברות שמספקות פתרונות ומוצרים מובילים למכוניות שלכם

לאתר חברת דלק תעשיות בע"מ

לאתר חברת פטרוטק

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully