וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייתכן שהמצבר הריק שלכם מאותת על בעיה אחרת לגמרי במכונית

תוכן פרסומי בשיתוף פטרוטק, תוכן פרסומי בשיתוף פטרוטק

29.10.2018 / 7:51

אורך חייו של מצבר ממוצע הוא כשלוש שנים, אולם אם הוא לא מספק אנרגיה הרבה קודם כנראה שישנה תקלה אחרת. גיא לואל מארח את בחדשות הרכב את יעקב סודרי, מנהל תחום מצברים ושמנים בחברת פטרוטק, שמסביר מה יש לעשות במצב כזה ואיזה סוג מצברים עדיף להתקין. צפו

צילום מסך

לכולנו זה קרה בוקר אחד, שבו אנחנו ממהרים לעבודה, נכנסים למכונית, מכניסים מפתח לסוויץ' ואז שומעים שקט מטריד. אנחנו מנסים שוב ושוב ודבר לא קורה. האוטו שבק חיים. אין לו אנרגיה. הלך המצבר.

מצבר הוא ללא ספק אחד מרכיבי הרכב החשובים ביותר ומכאן החשיבות הנלווית לרכישת והתאמת מצבר לכלי הרכב. כיום, חשיבותו של המצבר גדולה מאי-פעם ומערכות חשמליות, מערכות מולטימדיה וכדומה דורשות אספקת חשמל נכונה ולכן בכל פעם שאתם מתעניינים ברכישת מצבר כדאי לכם לבדוק היטב איזה מצבר מתאים לרכב שלך. אורך חייו של מצבר ממוצע הוא כשלוש שנים, אולם אם הוא לא מספק אנרגיה הרבה קודם כנראה שישנה בעיה.

"צריך לבדוק כמה דברים כשמדובר במצבר", אומר יעקב סודרי, מנהל תחום מצברים ושמנים בחברת פטרוטק", יש לבדוק שהאלטרנטור של המכונית תקין וטוען את המצבר כמו שצריך, לבדוק האם יש נתק מהמצבר או שהוא גורם לקצר. לכן צריך ללכת לחשמלאי רכב מוסמך. ישנם מערכות מחשב שמחוברות למצבר ויש לדעת לנתב אותן וחשמלאי הרכב יודע לבדוק בדיקה ומעמיקה ומקצועית ולהסביר מהי הבעיה. בעבר היו מצברי חומצה והיו בודקים אם להוסיף מים מזוקקים, אחד היתרונות של מצברי FIAMM זה שמדובר ביחידה סגורה ולא צריך לבדוק - להתקין ולשכוח. אין צורך לבדוק דבר".

כשאנחנו בוחרים במצבר לרכב, אין להקל ראש בבחירתו - החשוב לבחור במצבר אמין, אשר חייו הנם ארוכים ושניתנת בגינו אחריות לשנה. לצד החלפת שמן ומילוי דלק ניתן כיום בתחנות הדלק 10 TEN למצוא עמדות שירות ובדיקה למצבר ברכב ובאם נדרשת החלפתו, פשוט וקל.

הכירו את פטרוטק ודלק תעשיות - החברות שמספקות פתרונות ומוצרים מובילים למכוניות שלכם

לאתר חברת דלק תעשיות בע"מ

לאתר חברת פטרוטק

תוכן פרסומי בשיתוף פטרוטק, תוכן פרסומי בשיתוף פטרוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully