וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן דרכים: מרצדס V קלאס

16.10.2018 / 5:45

מרצדס היא ככל הנראה יצרנית היוקרה היחידה שיכולה להעמיד רכב מסחרי בבסיסו ולשדך אליו הילה של פאר ולוקסוס יוצאי דופן. ניצלנו טיול משפחתי כדי לבדוק ממושב הנהג בעיקר את ה-V קלאס של מרצדס ושאלת חצי מיליון השקלים

צהרי יום, מרכז מסחרי מנומנם, בית קפה, מזנון מזון מהיר וסניף בנק קטן. אל תוך החנייה מחליק רכב המרצדס V קלאס השחור ונעצר, דלתות הצד החשמליות נפתחו לרווחה בחרישיות - אבל מה שיכל להמשיך כסצנת הפתיחה של סרט פעולה עם חוליית לובשי שחורים חמושים בנשק חצי אוטומטי, מקבל תפנית מוזרה כי מתוך רכב ההיסעים המהודר אך מאיים למראה פורצים בשעטה שישה זאטוטים תוך שאגות "מקדולנד'ס! מקדונלד'ס! מקדונלד'ס!" - טוב, אולי זה בכל זאת סרט אקשן.

מאיפה הגיעו ששת צרכני הקציצה המפורסמת בעולם? אל תסתכלו עלי, זה לא ממני, לא כולם בכל אופן. העניין הוא שבשלב מוקדם מאוד של הטיול לצפון, הפך ה-V קלאס לאטרקציה של טיול המשפחות שלנו ואותי לנהג ה-VIP שלהם.

אבל תכל'ס, אלו לא היו רק הילדים שהתלהבו מהרכב הזה. איך שהוא בטוויסט המוזר שעבר הרכב הזה ממכונית מסחרית למוביל נוסעים מפואר מצליח הלוגו של הכוכב משטוטגרט להעניק לו הילה שמסובבת ראשים בסקרנות. לא איזה דבר מובן מאילו כאשר מדובר במה שעל פניו הינו וואן שבלוני למראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully