וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית Comroads: פלטפורמת שיתוף מצלמות דרך

21.10.2018 / 13:31

אפליקציה ישראלית חדשה בשם Comroads מאפשרת למאות אלפי בעלי מצלמות דרך בכלי הרכב שלהם, לשתף את הסרטונים הללו עם החברים האחרים, למה זה טוב ולאן זה יכול לצמוח?

Comroads אפליקציית שיתוף מצלמות דרך. יח"צ,
תיעוד תאונת דרכים מתוך האפליקציה/יח"צ

הקריאה למוקד החירום תיארה תאונת דרכים בכביש בין עירוני, המדווח לא יכל לנדב פרטים של ממש על נסיבות התאונה או חומרתה. בדרך למקום התאונה, אל מכשיר הטאבלט של צוות החירום מגיעה הודעה "תאונת דרכים בכביש 889" ואליה מצורף קובץ וידאו בו מתועדת התאונה, עם ציון נקודת הזמן והמיקום המדויקים בו התרחשה. אל זירת האירוע הזו, מגיע הצוות עם הרבה מאוד מידע שימושי שיכול לשפר משמעותית את סיכויי הצלחת הטיפול בה.

דנה חולפת ליד מגרש משחקים, היא נהגת זהירה ולכן מאטה את הנסיעה שלה שם, אבל כאשר היא חולפת בצומת, רוכב אופניים חשמליים מגיח מהרחוב הצדדי, פוגע בדופן המכונית בעוצמה ומתגלגל על הכביש. מעבר לבהלה שבאירוע, דנה מבינה שהיא צריכה למצוא סידור לאיסוף של הילדים מהחוג ושזו הבעיה הכי קטנה שלה עכשיו. היא הייתה הנהגת בתאונת דרכים עם נפגעים. כבר בזמן שחוקר תאונות הדרכים מגיע, בסמארטפון שלה יש כבר את תיעוד התאונה מהמכונית שהייתה מאחוריה, ורכב נוסף שהגיע מהכיוון הנגדי, בהם ניתן לראות בבירור מי האשם בתאונה.

או תרחיש אחר, יואב, חוזר בשעת לילה מאוחרת לחניון רק כדי לגלות שמישהו לא רק דפק את המכונית שלו, אלא גם לא היה הגון מספיק להשאיר פרטים. בתוך דקות, הוא מקבל תיעוד של פגיעת המכונית האחרת ברכב שלו, אותה צילם נהג אחר שבדיוק החנה את המכונית שלו ממול. הוא ישחיל לו כבר לא רק את התיקון, אלא גם החלפה של כל הטמבון...

המשותף לצוות החירום, לדנה או יואב - כולם הפכו מצב של מצוקה וחוסר ודאות על הכביש לסיטואציה שהרבה יותר קל להתמודד איתה, לכזו ששמה אותם בחזרה בעמדת השליטה. איך הם עשו את זה? עם אפליקציית Comroads החדשה, שפותחה כאן בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully