וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם מכונית חדשה? הטעות שאסור לכם לעשות

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

6.11.2018 / 7:44

חשבתם שאם המכונית חדשה אפשר לשכוח מתקלות ומבעיות במנוע? זה לא מדויק. המנועים הקיימים כיום מחייבים אותנו לשמור עליהם בדרך שונה מכפי שהכרנו. אדיר טוסון, הנדסאי רכב ומדריך טכני בחברות פטרוטק, מסביר לגיא לואל באולפן "חדש לרכב" מה עלינו לעשות

צילום מסך

נסיעה במכונית חדשה היא לא רק הנאה ממושבים נוחים, מערכות מולטימדיה מתקדמות ומערכות בטיחות חדישות, אלא גם ממנוע חדש וביצועים טובים יותר מבחינת עוצמה, מהירות, צריכת דלק וזיהום אוויר. לא מעט מאיתנו סבורים שאם המכונית חדשה אפשר לשכוח מתקלות ומבעיות במנוע, אבל זה לא מדויק והמנועים הקיימים כיום מחייבים אותנו לשמור עליהם בדרך שונה מכפי שהכרנו.

"המנועים החדשים חייבים לעשות טיפול מונע בגלל ששינו בהם את צורת הזרקה של המנוע המתבצעת ישירות אל תוך חלל תא בערה, בניגוד למנועים הישנים שבהם המזרק היה מעל השסתום והשסתום נשטף בכל הזרקה, זאת כדי לשפר את ביצועי המנוע, צריכת הדלק וצמצום זיהום האוויר", מסביר אדיר טוסון, הנדסאי רכב ומדריך טכני בחברות פטרוטק באולפן "חדש לרכב" עם גיא לואל. אבל המנועים החדשים מחייבים טיפול כדי שנהנה מכל הטוב הזה. "יש לנו את הטריפל של BG, שמים את ה-EPR לפני החלפת השמן ולאחר הניקוי מוסיפים את תוספי השמן שמפחיתים את החמצון ואת החיכוך בין חלקי המתכת במנוע ומייעל את הפרדת השמן בין החלקים ואז מוסיפים מסיר פיח". לא עשיתם את הטיפול המונע? יש פתרון בצורת טיפול בעזרת מכשיר אותו מבצע מוסכניק מורשה. בעזרת שני חומרים מסוימים הוא יצליח לבצע את הפעולה שתשמור לכם על המנוע.

הכירו את פטרוטק ודלק תעשיות - החברות שמספקות פתרונות ומוצרים מובילים למכוניות שלכם

לאתר חברת דלק תעשיות בע"מ

לאתר חברת פטרוטק

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully