וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקת משאיות פורד בישראל

24.10.2018 / 12:34

דלק מוטורס ויבואנית הצמ"ה קומסקו חברו להקמת חברה משותפת DMC שקיבלה את זיכיון ייבוא משאיות פורד בישראל, באירוע ההשקה הוצגה גם ה-F MAX, משאית השנה העולמית

משאיות פורד בישראל. יצרן, אתר יצרן
ה-1848, גורר במשקל כולל של 42 טון היא הגדולה ביותר בהיצע כיום/אתר יצרן, יצרן

במסיבת עיתונאים שערכה חברת DMC, שהינה תולדה של שיתוף פעולה בין "דלק מוטורס" יבואנית פורד לישראל וחברת קומסקו, יבואנית כלי צמ"ה של JCB ועוד - הציגה החברה באופן רשמי את קו המשאיות שלה המיוצרות בטורקיה על ידי ענקית הרכב אוטוסן, זאת אחרי תחילת שיווק בפועל של כשנה וחצי בה עברו המשאיות והחברה "תקופת הרצה". ייבוא משאיות פורד לישראל שהחל למעשה לפני כשנה, מגיע אחרי הפסקה ארוכה מאוד של שיווק המשאיות של פורד בישראל. למעשה מתחילת שנות ה-90 אז יוצרו תחת מותג פורד קארגו שנמכר לאיווקו.

כאמור, המשאיות מיוצרות על ידי אוטוסן הטורקית, יצרן הרכב הגדול ביותר בטורקיה, שלו שותפות ארוכת שנים עם פורד שהחלה עוד בשלהי שנות ה-20 של המאה הקודמת. כיום, אחראית החברה על ייצור כלי הרכב המסחריים של פורד המשווקים ב-32 מדינות עם שאיפות להגיע ל-51 מדינות עד 2021.

משאיות פורד בישראל. יצרן, אתר יצרן
ה-4142 תגיע גם בתצורת רכינה וגם כמערבל בטון/אתר יצרן, יצרן

היצע המשאיות

בשלב הראשון, תציע DMC שישה דגמי משאיות למגוון שימושים החל מ-15 טון ועד 32 טון. בין תצורות המשאיות ניתן למצוא גוררים, רם-סע, מובילית למכוניות שפותחה בשיתוף עם קומסקו הישראלית, משאיות מטען עם או ללא ארגז קירור, מערבל בטון ומשאית רכינה.

שיווק המשאיות מלווה בהקמה של מערך מוסכים עם שישה מרכזי שירות בפריסה ארצית ומוסך מרכזי ייעודי למשאיות אלו נמצא בשלבי תכנון. האחריות למשאיות תהייה למשך ארבע שנים או 400 אלף ק"מ.

בשלב זה לא נקבה החברה במחירי המשאיות השונות, אולם במסגרת מאמצי ההחדרה של המותג, אנשי DMC אמרו שהמחירים יהיו "אטרקטיביים ביחס למחירים בשוק".

עוד באותו נושא

פורד מוסטאנג חוגגת 10,000,000 יחידות

לכתבה המלאה
משאיות פורד בישראל. יצרן, אתר יצרן
ספינת הדגל ה-F MAX, תואר "משאית השנה" לראשונה ליצרנית שאינה אירופית/אתר יצרן, יצרן

שנחליף את הפרייבט?

תחילת השיווק מגיעה עם רוח גבית של זכיית ה-F MAX בתואר משאית השנה. זו זכיה ראשונה של יצרן שאינו אירופי. ל-F MAX מנוע שישה צילנדרים מסדרת "אקוטק", 12.7 ליטרים עם 500 כ"ס, תיבת הילוכים של ZF עם 12 יחסי העברה. בצד הטכנולוגי, תצויד המשאית במערכת ConnecTruck המאפשרת מעקב וניטור מרחוק של המשאית. עוד ברשימת החדשנות: כונסי אוויר דינאמיים, מדרגות טיפוס נסתרות בחזית, פנסי לד, בקרת שיוט אדפטיביים, מיטת תא נהג מתכווננת ועוד אחת עליונה נפתחת, קישוריות למכשירים של אפל, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד, כמעט עושה חשק להחליף את הפרייבט…

ה-F MAX תגיע ברבעון הראשון של 2019 וב-DMC מבטיחים "מחיר אטרקטיבי מאוד ביחס למתחרים"

משאיות פורד בישראל. יצרן, אתר יצרן
"תא הטייס" של ה-F MAX, אבזור, מרווח וטכנולוגיה במשקל כבד/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully