וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה אייגו המחודשת: מבחן ראשון

25.10.2018 / 8:20

טויוטה אייגו, המתחרה בקבוצת המיני חזרה לישראל אחרי מקצה רענון שעברה. מה חדש? העיצוב החיצוני, המנוע, כיול המתלים ומערכת המולטימדיה גם כן כצו השעה. אז מה התשובה לשאלת 76 אלף השקלים?

מבחן ראשון טויוטה אייגו מתוחת פנים. קינן כהן, ניר בן טובים
ה-X שהיה אחד המאפיינים המרכזיים שלה, פינה את מקומו במתיחת הפנים לעיצוב מעודן יותר/ניר בן טובים, קינן כהן

מכונית, אולי יותר מכל מוצר אחר, נמדדת בשני מישורים - האובייקטיבי והסובייקטיבי. במישור האובייקטיבי תמצאו את הרשימה הרגילה של נפח מנוע, אבזור, מימדים, ביצועים, חיסכון בדלק, אמצעי בטיחות וכן הלאה. במישור הסובייקטיבי תמצאו את האיש החביב שראה אותי מעמיס קניות לתוך המכונית וקבע בנחרצות "אחלה מכונית הטויוטה".

ככה זה בעולם של טויוטה, אם לכל דגם של מרצדס יש הילת פאר, לאלו של ב.מ.וו הנאה מנהיגה, לאמריקניות את האבזור וכן הלאה - אצל טויוטה ההילה היא האמינות המופלגת שלה. האם כל מרצדס מפוארת? האם כל ב.מ.וו מהנה לנהיגה, האם כל אמריקנית היא ספינה משופעת אבזור? והאם במוסכי טויוטה עומדים המכונאים ומסלקים זבובים בהמתנה לתורם בטורניר הפלייסטיישן? האם הוא ידע שהמכונית האדומה הזו היא אחות תאומה-זהה לפיג'ו 108 או סיטרואן C1? חשבתי לומר לו את זה, אבל מנסיוני, זה פתח לשיחות של לפחות 15 דקות ואני עם גלידות פה.

כן, הדור השני של טויוטה אייגו שהוצג ב-2014 גם הוא חלק מהפרויקט המשותף של PSA וטויוטה כדי לבנות מכונית מיני. שלושת הגרסאות מיוצרות יחד במפעלים משותפים לשתיים בצ'כיה. כעת, אחרי מתיחת פנים היא חוזרת לשיווק מקומי ואנחנו לקחנו אותה לסיבוב ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully