וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרוטאות של הסלבס

31.10.2018 / 8:47

הטויוטה קורולה של ג'ון האם, הפורד אסקורט של דיויד בקהאם, הקאמפר של קמרון דיאז ומי הכוכבת שריסקה את הב.מ.וו Z4 שלה? אלו כמה מהמכוניות הראשונות של הסלבס הגדולים

המכוניות הראשונות של המפורסמים. יצרן, אתר יצרן
האפיפיור, מייסד איקאה ודיוויד בקהאם נפגשים בחניה, וזו לא התחלה של בדיחה.../אתר יצרן, יצרן

אנחנו רגילים לראות אותם מגיעים לפרימיירות או אתרי הנופש האקזוטיים ביותר בלימוזינות ארוכות, או מכוניות ספורט נוצצות וגם ברכבי שטח ענקיים - ההקשר הראשוני שלנו עם מפורסמים ומכוניות הוא של המון אפסים בתג המחיר שלהן. בעיקר כי הם חיים בעולם נוצץ, מקבלים את כל מה שירצו בהינף יד, מוקפים בגדודי עוזרים ויחצ"נים ובאופן כללי מדגמנים את החיים הטובים שיש לעולם להציע. אבל הרבה לפני שהאנשים האלו היו מפורסמים ועשירים מאוד, הם היו סתם אנשים שכמו כולם רדפו אחרי הזנב של עצמם בניסיון לגמור את החודש. אז אפילו מבעד לאבק הכוכבים, לעושר, לפלאשים המבזיקים - יש דבר אחד שהיה להם במשותף עם כולנו (סליחה, כנראה עם כולנו) - לא משנה אם הם זמרים, מגישים, שחקנים, ספורטאים מהליגות הבכירות ביותר או אפילו אפיפיור אחד חביב. המשותף לכולם הוא שהמכוניות הראשונות שלהם היו הרבה פעמים גרוטאות נוראיות על גלגלים בהם הם התגלגלו מאולפן הקלטות לעבודה היומית שלהם, לאימונים מחוץ למגרש, לאודישנים שלהם ולכל מקום אחר.

דיוויד בקהאם, סקרלט ג'והנסון, ג'ון האם, ג'רי סיינפלד, טיילור סוויפט, ג'ון סטיוארט, לברון ג'יימס, קמרון דיאז, האפיפיור פרנציסקוס, ניקולאס קייג', זאק אפרון, ומייסד איקאה קבלו את רשימת המכוניות הראשונות של הכוכבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully