וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדנה מאפס למאה: הכלים שיהפכו אתכם למוסכניקים מקצועיים

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

20.11.2018 / 7:50

מכוניות ומכניקה הם האהבה שלכם? עוז שפיגל, מנהל מחלקת דיאגנוסטיקה בחברת פטרוטק, הגיע לאולפן חדשות הרכב של וואלה! NEWS כדי לספר לגיא לואל מהם המכשירים והכלים שאתם חייבים כדי להקים מוסך משלכם

צילום מסך

את אלה האוהבים מכוניות ומכונות אפשר לזהות כבר מגיל צעיר. הם יודעים מראש איזו מתנה ישמחו לקבל, קוביות לגו מרתקות אותם ומבחינתם כל מוצר הוא בר פירוק והרכבה מחדש. כשהם גדלים די ברור שילמדו הנדסה או מכניקה, כדי לממש את האהבה מדי יום. בין אם אתם חושבים לפתוח סדנת חובבים שבה תטפלו במכוניות ובין אם אתם מעוניינים לפתוח מוסך, יש כמה דברים

עוז שפיגל, הנדסאי רכב ומנהל מחלקת דיאגנוסטיקה בחברת פטרוטק, הגיע לאולפן חדשות הרכב של וואלה! NEWS כדי לספר לגיא לואל איך יוצרים מוסך לטיפול ברכב. "ברוב המוסכים צריך יותר מעגלת כלים אחת - אחת גדולה, אחת קטנה, אחת צמודה לקיר, ולעצב את חלל העבודה בהתאם מבחינת ארונות הקיר. בהמשך יש למלא את העגלות בכלי עבודה".

אביזר נוסף שהוא בבחינת חובה בכל מוסך הוא סורק תקלות. זהו טאבלט שמתחבר למחשבי המכוניות ומאתר בעזרתם תקלות. הסורק קורא אותה ומסייע בכך לפתור אותה. "אפשר להיכנס למערכת ניהול מנוע לדוגמה, אני לוחץ על חיפוש והוא נותן יוטיובים ומאמרים שמוסיפים מידע על תיקון התקלה", אומר שפיגל, "מומלץ לא לקנות טאבלט כזה ב-eBay אלא באמצעות המשווקים המורשים שמספקים תמיכה ואחריות".

יש מוסך בלי ליפט? ברור שלא. "בארה"ב החברה שולחת את הליפט למוסך והמכונאים מרכיבים לבד, בארץ יש מרכיבים מקצועיים שמתקינים את הליפט. יש ליפטים שונים שמתאימים לסוג כלי הרכב שאנחנו רוצים לטפל בהם".

הכירו את פטרוטק ודלק תעשיות - החברות שמספקות פתרונות ומוצרים מובילים למכוניות שלכם

לאתר חברת דלק תעשיות בע"מ

לאתר חברת פטרוטק

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully