וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בתל אביב: מובילאיי ופולקסווגן ישיקו פיילוט של מוניות אוטונומיות

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

31.10.2018 / 10:08

פלטפורמת כלי הרכב האוטונומיים הזו אמורה להשתלב בעיר ללא הפסקה במהלך 2019 ולהגיע למסחור מלא ב-2022. פרופ' אמנון שעשוע, מנכ"ל מובילאיי וסגן נשיא בכיר באינטל: "השירות שלנו נועד להתאים באופן אינטליגנטי ודינמי לצורכי הניידות העירונית של המאה ה-21"

מכונית פולקסווגן אוטונומית.
שעתוף פעולה שעתיד לשנות את פני התחבורה בישראל

2019 עומדת להיות שנה מיוחדת מבחינת התחבורה בתל אביב, כשחברות מובילאיי, אינטל וענקית הרכב פולקסווגן חוברות יחד להשקת פיילוט לשירות מוניות אוטונומיות בעיר. חברת פולקסווגן תספק את המכוניות, מובילאיי ואינטל תספקנה את הטכנולוגיה והחומרה והמיזם צפוי לצאת לדרך במהלך השנה הקרובה ברחובות העיר ללא הפסקה. היוזמה קיבלה את ברכתה של ממשלת ישראל וחברת צ'מפיונס מוטורס תהיה זו שתפעיל את מרכז השליטה של השירות.

פלטפורמת כלי הרכב האוטונומיים הזו אמורה לשנות את האופן שבו אנו שולטים ומפעילים את המכוניות, תוך ניסיון להפוך את התחבורה לבטוחה וירוקה יותר. "אנו שמחים לצאת עם מיזם משותף עם יצרנית הרכב המובילה בעולם, שמטרתה לספק שירות ניידות טרנספורמטיבי", אמר פרופ' אמנון ששוע, מנכ"ל מובילאיי וסגן נשיא בכיר באינטל. "השירות שלנו נועד להתאים באופן אינטליגנטי ודינמי לצורכי הניידות העירונית של המאה ה-21, תוך הקפדה על דרישות הניידות-קילומטרז' בתוך העיר וצמצום עלויות חברתיות ישירות ועקיפות, זיהום אוויר, רעש, גודש ובטיחות".

קבוצת פולקסווגן תספק את כלי הרכב החשמליים (EVs) ואת הידע המעמיק שלה על תכנון ופריסה של שירותי ניידות. מובילאיי וחברת אינטל, תספקנה את מערכת ההפעלה המלאה של החומרה והתוכנה להנעה עצמית וחברת צ'מפיון מוטורס תהיה אחראית על הלוגיסטיקה של צי המכוניות ועל השליטה והתשתית שלהן. הפרויקט עתיד להגיע למסחור מלא בשנת 2022. ממשלת ישראל התחייבה לתמוך בפרויקט בשלושה תחומים עיקריים: מתן תמיכה משפטית ורגולטורית, שיתוף התשתית הנדרשת ונתוני התנועה ומתן גישה לתשתיות לפי הצורך.

"אנו מאמינים כי כלי רכב חשמליים המניעים את עצמם יציעו לישראל ולערים ברחבי העולם ניידות בטוחה, נקייה, נגישה ונוחה. אנו מצפים לשותפות זו עם השותפים המקומיים שלנו מישראל - חברת מובילאיי וחברת צ'מפיון מוטורס", אמר ד"ר הרברט דיס, מנכ"ל קבוצת פולקסווגן.

מובילאיי , וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully