וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיגה ראשונה: וולוו S60 החדשה

4.11.2018 / 12:54

בהשקת ה-S60 החדשה, וולוו טוענת כי בחרה ליצור משפחתית גדולה מזן אחר. טכנולוגית, דינאמית, מעוצבת ובעיקר ראויה למקום בצמרת. נהגנו בה לסיבוב ראשון וחזרנו עם מסקנות

נהיגה ראשונה: וולוו S60. יצרן, אתר יצרן
עם גרסאות פולסטאר קרביות, וולוו שמה את הדינאמיות גבוה בסדר העדיפויות/אתר יצרן, יצרן

"זו המכונית הדינאמית ביותר שייצרנו מעולם" אמרו אנשי וולוו בכל הזדמנות אפשרית בהשקת S60 החדשה. זו הצהרה שלא בהכרח נועדה ללקוח הפוטנציאלי שלרוב פחות מתעניין ביכולות כביש, אלא יותר לסימון עיגול גדול סביב המטרה: אודי A4 ב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C קלאס השלישייה ששולטת בשוק ביד רמה. כדי לעשות זאת, צריך שווקים דומיננטיים מהם ניתן לגרוף נתח מכירות משמעותי. אז ארה"ב וסין סומנו הפעם, כשלצורך כך נפתח מפעל שייצר את המכונית הזו בארה"ב (בדרום קרוליינה ובעתיד גם בסין). זו בין היתר הסיבה שאליה הגענו לארה"ב לבחינת המכונית החדשה.

אם לשפוט לפי סדרת הדגמים האחרונים של החברה, החל ב-XC90, עבור ב-S90, ה-XC60 וה-XC40, לפחות עד כה, לכל ההצהרות האלו של שינוי יסודי באופן בו מתוכננות ומבוצעות המכוניות של הדור הנוכחי של וולוו - יש כיסוי של ממש בשטח. כל אחד מהדגמים האלו מגיע חמוש ביכולות ואיכויות שבהחלט מציבות אותם בנקודת התמודדות ראויה ולעיתים אף טובה יותר מהתחרות הגרמנית. אבל זה רק אומר שעכשיו מתחילה העבודה הקשה באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully