וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקו האם אתם זכאים להטבה בשווי עד 1,500 שקלים ברישיון הרכב

5.11.2018 / 18:16

בשורה לנהגים: החל מ-5.11 אזרחי ישראל יכולים לבדוק באתר מובילאיי האם הם זכאים להטבה בגובה של עד 1,500 שקלים, בדמות הנחה באגרת הרישוי לרכב בהתקנת מערכת בטיחות ברכב

מערכות התרעה בפני התנגשות, מובילאיי. וואלה!NEWS, ניר בן טובים
מערכות התרעה בפני התנגשות, מובילאיי/ניר בן טובים, וואלה!NEWS

חודש נובמבר נושא עמו בשורה לנהגים בישראל. החל מ-5.11 זכאים נהגים על התקנת מערכת בטיחות הכוללת התרעה מפני סטייה מנתיב והתרעה מהתנגשות ברכב מלפנים, ניתן לקבל החזר באגרת הרישוי בסך כולל של עד 1,500 שקלים על התקנת מערכת בטיחות הכוללת התרעה מפני סטייה מנתיב והתרעה מפני התנגשות ברכב מלפנים.

בשנה הראשונה תתקבל הנחה של עד 700 שקלים, בשנה השנייה עד 700 שקלים נוספים ובשנה השלישית עד 100 שקלים. ההטבה תינתן לכלי רכב פרטיים ומסחריים שמשקלם עד 3.5 טונות, ששנת ייצורם הוא מיום 1 בינואר 2000 והם נרשמו לראשונה בישראל עד ליום 1..5.2017 וזאת בתנאי שהמערכת הותקנה בכלי הרכב החל מתאריך 19.9.17 ולא לפני.

את בדיקת הזכאות להטבה אפשר לבצע באתר מובילאיי. מקלידים את מספר הרכב ומקבלים מיד תשובה בנוגע לזכות לזכאות בדמות החזר מצטבר של 1,500 שקלים באגרת הרישוי למשך שלוש שנים.

על פי מחקר שנערך על ידי רון בינה אקטוארית מטעם משרד האוצר, שבחן את יעילותה של מערכת מובילאיי, התקנה של מערכת שמשלבת בין התרעה על אי שמירת מרחק ומערכת המתריעה מפני סטייה מנתיב, מפחיתה את שכיחות תביעות הביטוח כתוצאה מתאונות בכ-39 אחוזים.

לאחר בדיקת הזכאות להטבה באתר מובילאיי, ניתן לרכוש את המערכת ב-2,100 שקלים ואם נמצאתם זכאים לקבל החזר כספי באגרת הרישוי עלותה לאחר ההטבה היא כ-600 שקלים.

בנוסף, מרבית חברות הביטוח מעניקות הנחה בביטוח החובה לרכבים אשר מותקנת בהם מערכת בטיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully