וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפנים בלבד: סובארו אימפרזה TC380

7.11.2018 / 6:30

סובארו משחררת טיזר קטן, מעורר תיאבון ומתסכל על גרסה סופר חזקה ודינאמית לאימפרזה STI. מעורר תיאבון בגלל 380 סוסים, מתסכל כי יהיו רק 50 מהן

סובארו אימפרזה TC380. יצרן, אתר יצרן
380 כ"ס, רק 50 יחידות ורק ביפן.../אתר יצרן, יצרן

מאז ימיה הראשונים כרפליקת ראלי שהסעירה את העולם מאמצע שנות ה-90, ידעה סובארו אימפרזה לא מעט מהדורות מוגבלות, חזקות ואקסלוסיביות. לרשימה הזו תצטרף בקרוב מאוד ה-TC380.

על פי סובארו, המכונית שמפותחת בליווי צמוד של טושיהירו אראי, בעברו נהג בקבוצת הראלי של סובארו ב-WRC ואלוף יפן בראלי. כאשר היא מבוססת על ה-STI הרגילה, ה-TC380 עוברת שורת שיפורים, הן לשיפור ההתנהגות, ההופעה וכמובן הכוח, שעולה מ-304 כ"ס ל-380 כפי שמרמז שמה.

סובארו אימפרזה TC380. יצרן, אתר יצרן
סובארו אימפרזה STI, עכשיו עם יותר כוח, רק 162 אלף שקלים ביפן והיא שלכם/אתר יצרן, יצרן

בין השיפורים שמכניסה החברה לדגם הקצה החדש, מנוע 2.0 הליטרים טורבו שלה (עמו היא משווקת ביפן בניגוד למנוע ה-2.5 ליטרים המיועד ליצוא) ובעיקר מגדש הטורבו מקבל טיפול הכולל קיט טורבינה, אגזוז חדש וממיר קטליטי - שלושתם מתוצרת KHS וכן מסנן אוויר חדש של אראי מוטורספורט. כמו גם גשר חיזוק לבתי הבולמים גם הוא מתוצרת אראי, מושבי רקארו וספוילר שפה קדמי מסיבי פחמן.

המכונית, שכבר ניתן להזמין, תעלה ביפן 4,965,840 יין, שהם כ-162 אלף שקלים. על פי סובארו, היא מתוכננת להיות מיוצרת בכמות זעומה של 50 יחידות בלבד.

אז אלינו אין שום סיכוי שהיא תגיע, אבל זו הזדמנות מצוינת לשאול אתכם, איזו גרסה של האימפרזה STI הכי אהבתם לאורך השנים?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully