וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוג הטיפול במכונית שיחסוך לכם כסף ודאגות מיותרות

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

12.11.2018 / 12:09

טיפול מונע פותר בעיות קטנות שעלולות להפוך לגדולות ובעקבות כך חוסך כסף על טיפולים עתידיים ושומר על ביצועי המנוע. על מה חשוב להקפיד ואיזה תכשירים יכולים לסייע לנו? יורם איתן, סמנכ"ל מכירות בחברת פטרוטק התארח אצל גיא לואל באולפן חדשות הרכב וסיפק תשובות

צילום מסך

כשנוהגים מרגישים את המכונית הכי טוב. כל לחיצה על דוושת הגז מרמזת לנו על ביצועי המנוע וישנן עוד סיטואציות רבות בהן אנחנו מבינים האם מנוע המכונית עובד כשורה או שהוא מגמגם במקצת. כדי לא להגיע למצב שבו מערכות המנוע של המכונית לא מתפקדים כראוי, עלינו לעבור טיפול מונע.

"טיפול מונע מספק פתרונות פשוטים לבעיות מורכבות", אומר יורם איתן, סמנכ"ל מכירות בחברת פטרוטק, שהתארח אצל גיא לואל באולפן חדשות הרכב, "החוכמה היא לטפל בבעיות כשהן קטנות. אנחנו צריכים להחליף שמנים בזמן ולהשתמש בשמנים נכונים, אנחנו צריכים להשתמש בתכשיר לשטיפת מערכת השמן כדי לנקותה, להיעזר בתוסף לשמן שתפקידו למנוע שחיקה ולדאוג שהשמן 'יתנהג' ביום לפני החלפתו כמו ביום הראשון. גם מסיר פיח למערכת הדלק וניקוי המזרקים וחלל תא השרפה יסייע. טיפול מונע למכונית מונע את הבעיות המורכבות".

טיפול מונע פותר בעיות קטנות שעלולות להפוך לגדולות ובעקבות כך חוסך כסף על טיפולים עתידיים ושומר על ביצועי המנוע. כשלא מבצעים טיפול מונע בזמן, לעובדי המוסך יש את מכשיר ה"אינפוזיה" שמנקה את המנוע והמערכות השונות. אבל כדאי לא להגיע למוסך, משום שטיפול מונע חוסך זמן, כסף ופירוקים מיותרים.

הכירו את פטרוטק ודלק תעשיות - החברות שמספקות פתרונות ומוצרים מובילים למכוניות שלכם

לאתר חברת דלק תעשיות בע"מ

לאתר חברת פטרוטק

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully