וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקים: פנגו בכביש 6, הדליפה של ג'יפ וקוואסאקי ZX6R בישראל

14.11.2018 / 7:40

רישום ותשלום לנסיעה בכביש 6 "חוצה צפון" באמצעות אפליקציית פנגו, ג'יפ חשפה בטעות את שם גרסת הפיק אפ של הרנגלר ואופנוע הספורט של קוואסאקי מגיע לישראל

מבזקים: פנגו, ג'יפ וקוואסאקי. יח"צ,
פנגו, ג'יפ וקוואסאקי - אלו מבזקי החדשות של השבוע/יח"צ

חלקו הצפוני של כביש 6, המכונה "חוצה צפון" פתח את המקטע הראשון מבין שניים שירכיבו אותו. הכביש בן 22 הקילומטרים שכולל 3 מנהרות נועד להיות המשך ישיר לכביש 6 הקיים ויאפשר לחצות את שני מוקדי העומסים באיזור "מסדרון יוקנעם" ואת צומת העמקים.

מכיוון שאת הכביש מפעילה חברה נפרדת (חברת 6 חוצה צפון בע"מ), נדרש רישום נפרד מזה של כביש 6 הנוכחי (המופעל על ידי "דרך ארץ") לנסיעה בו. תעריפי הנסיעה משתנים בין שעות העומס בהן יעמוד על 4.18 שקלים לבין השעות הרגילות בהן יעמוד התשלום על 2.39 שקלים.

בנוסף לאפשרות להירשם באתר המפעילה, מציעה פנגו שירות הרשמה, תשלום וריכוז החשבוניות למעקב בצורה קלה וברורה באפליקציה שלה. מעבר ליתרון של ריכוז החשבוניות דרך האפליקציה, הרישום עצמו קל וקצר מכיוון שפרטי המכונית כבר קיימים במערכת, אה, וזה כמובן חינם. שימוש ברישום דרך האפליקציה גם חוסך את עמלת הגביה בסך 1.18 שקלים לנהגים שאינם רשומים (מזדמנים). פנגו מפעילה שירות דומה מזה תקופה ארוכה בנתיב המהיר לתל אביב, שירות אליו הצטרפו כבר כ-150 אלף נהגים עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully