וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים לנסוע בשטח? זה מה שצריך לעשות כדי לשמור על המכונית

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

4.12.2018 / 8:51

אין כמו לרדת מהאספלט כדי לראות את הנוף מזווית אחרת ולבחון את יכולות המכונית, אבל לפני ואחרי שעושים זאת צריך להקפיד על כמה דברים. אדיר טוסון, הנדסאי רכב ומדריך טכני בחברת פטרוטק הגיע לאולפן חדשות הרכב והסביר לגיא לואל איך מכינים את הרכב לירידה לשטח. צפו

ShutterStock

נסיעה בשטח היא אחד הדברים הכי כיפיים שאפשר לעשות עם מכונית. בשטח אפשר ליהנות מנסיעה חווייתית, להכיר את עוצמתה ויכולותיה של המכונית ולראות את הנוף מזווית אחרת. אבל כדי שהירידה לשטח והחזרה ממנו תהיה חלקה, חשוב להקפיד על כמה דברים לפני ואחרי הנסיעה.

"לפני הנסיעה צריך לגרז כל מה שצריך להיות מגורז כדי שהכול יעבוד חלק", אומר אדיר טוסון, הנדסאי רכב ומדריך טכני בחברת פטרוטק, "לפעמים בנסיעות שטח חלקים מכניים נוטים להיתפס ותרסיס in-force מעולה לטיפול בזה. העבירות שלו במתכת היא ברמה הכי גבוהה שיש היום וזה הספריי הכי מקצועי. בנוסף, אם נסעתם בשטח ומשהו מפריע לתפקוד הברקס, יש את הברייק קלינר לכך".

במהלך הנסיעה בשטח אירע לכם פנצ'ר? תרסיס תיקון תקר הוא זה שיסייע לכם. הוא אינו מיועד לתיקון תקרים גדולים וקרעים בדופן הצמיד, אלא מנפח את הצמיד באופן מידי ומאפשר לצמיג שבו פחות אוויר והוא נפגעה פגיעה קלה כתוצאה מהנסיעה.

מכונית אחרי ירידה לשטח חייבת לעבור "מקלחת" כדי להפוך אותה לנקייה ויפה. כיום יש מספר תרסיסים מיוחדים המיועדים לשטיחי הרכב, ותרסיס לניקוי וחידוש הצמיגים. "צמיגי שטח הם יקרים ותרסיס זה מגן עליהם", מוסיף טוסון וממליץ גם על תרסיס לניקוי פנים הרכב, שמגן על חלקי הפלסטיק שמתלכלכים.

הכירו את פטרוטק ודלק תעשיות - החברות שמספקות פתרונות ומוצרים מובילים למכוניות שלכם

לאתר חברת דלק תעשיות בע"מ

לאתר חברת פטרוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully