וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס A200 במבחן דרכים ראשון

18.11.2018 / 8:15

היא הרשימה אותנו מאוד בהשקה העולמית שלה, ידענו שהיא הולכת להיות יקרה יותר, אבל עכשיו מגיע המבחן המקומי שלה. יצאנו לסיבוב ב-A200 ברמת הגימור "פרוגרסיב"

מרצדס A200 במבחן ראשון. קינן כהן, ניר בן טובים
ראויה לכל המחמאות, יודעת את זה וגובה על זה בהתאם/ניר בן טובים, קינן כהן

זו תופעה שמתרחשת בכמעט כל תחום, קולנוע, מוזיקה, קולינריה, עיצוב או טכנולוגיה. אחת לכמה זמן מגיעה הלהקה או השף שלוקחים את העסק צעד קדימה ולמעשה מייצרים את הרף החדש, כיוון שלפיו מתיישרים כולם כאשר הוא הופך לאמת המידה.

זה קורה גם בעולם הרכב ולא מעט פעמים. קחו את פולקסווגן גולף למשל שמהדור השלישי ובעיקר מהדור הרביעי שלה מתחה קו ברור מאוד של בידול איכותי בינה לבין האחרות, שנמצאות מאז במרדף אחרי מי שקבעה את ה"תקן". אודי עשתה את זה כשהציגה את ה-A3 הראשונה (הייתה ב.מ.וו קומפקט לפניה, אבל זה דיון אחר), מכונית פרימיום בגודל קומפקטי, גם כאן היצרניות האחרות ראו מה טוב וגם הן מיהרו, מי יותר ומי פחות להציג מתחרה בקבוצה הזו. וולוו, לקסוס, אינפיניטי, אלפא, ב.מ.וו וכן, גם מרצדס מהירה להיכנס לשם עם ה-A קלאס, בהתחלה מיקרוואן חכם ואחר כך האצ'בק פחות חכמה אבל הרבה יותר מצליחה.

כן, מצליחה מאוד, הדור הקודם של A קלאס נמכרה גם בישראל בכמויות מכובדות מאוד, מכניסה לקוחות צעירים למשפחת הכוכב, בשאיפה שאלו ימשיכו אחר כך לדגמים המשפחתיים הגדולים עם השנים. היא לא הצליחה בגלל נוחות נסיעה מדהימה, תיבת ההילוכים או איכות החומרים, היא הצליחה בעיקר בגלל הסמל ו-המחיר הזול, זול כמובן ביחס למרצדס כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully