וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת הבטיחות הישראלית בדרך לאוטובוסים של לונדון

18.11.2018 / 12:47

אבליו לונדון, אחת מפעילות האוטובוסים המובילות בלונדון, השיקה ניסוי משמעותי בטכנולוגיית הבטיחות של חברת מובילאיי הישראלית, כדי להפחית את כמות ההתנגשויות בין אוטובוסים לרוכבי אופניים, אופנועים, הולכי רגל ומשתמשי כביש אחרים. הנתונים הראשוניים מלמדים על הצלחה

אוטובוס דו קומתי אדום בלונדון. ShutterStock
הנתונים כבר מעודדים. אוטובוס דו-קומתי בלונדון/ShutterStock

האוטובוסים הדו-קומתיים של לונדון הם אחד מסמליה הגדולים ובתקופה הקרובה הם הולכים להיות גם מתקדמים וחדשניים יותר. חברת אבליו לונדון, אחת מפעילות האוטובוסים המובילות בבירת בריטניה, השיקה ניסוי משמעותי בו תשולב באוטובוסים טכנולוגיית מערכת הבטיחות של מובילאיי.

מטרת הפרויקט הוא להפחית את כמות ההתנגשויות בין אוטובוסים לרוכבי אופניים, אופנועים, הולכי רגל ומשתמשי כביש אחרים. עד כה מראים ממצאי הניסוי מראים שמערכת מובילאיי סייעה להפחית את כמות ההתנגשויות שניתנות למניעה ב-29 אחוזים ולהפחית את הפציעות כתוצאה מהתנגשויות אלה בכ-60 אחוזים.

אבליו לונדון מפעילה 48 נתיבי אוטובוס ברחבי לונדון ומפעיל יותר מ 740 כלי רכב. 66 אוטובוסים של החברה נוסעים בקווים שנעים על שלושה מסלולי הלוויין של לונדון והם כבר מצוידים במערכת הבטיחות של מובילאיי, כולל אמצעי צילום המותקן על החלק הקדמי של השמשה הקדמית ומוצג בתא הנהג.

מערכת הבטיחות של מובילאיי תשמש עבור נהגי האוטובוס בלונדון עוד זוג עיניים טכנולוגי המלווה אותם בנהיגה ומערכת בטיחות זו תתריע מפני אי שמירת מרחק בהתאם למהירות הנסיעה של האוטובוס וכלי הרכב שסביבו. המערכת תספק לנהגי האוטובוס אזהרת התנגשות קולית בכל פעם שהם יסטו מנתיב או עלולים להתנגש בהולכי רגל, רוכבי אופניים ומכוניות בכביש. כמו כן המערכת תזהה וספק מידע על כבישים בהם מוגבלת המהירות ותזהיר מפני חריגה ממגבלת המהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully