וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהידיים ועד למנוע: חומרי הניקוי המיוחדים שמנצחים הכול

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

4.12.2018 / 11:02

תחזוקת המוסך או המפעל הם קריטיים לתפקודו ולשם כך אנחנו זקוקים לחומרי ניקוי שיהיו גם עוצמתיים וגם כאלה שלא יזיקו לאלה המשתמשים בהם. אריה ליבה, מנהל מחלקת מחקר ופיתוח בחברת פטרוטק, התארח אצל גיא לואל באולפן חדשות הרכב והכיר לו את היוניקלינים. צפו

צילום מסך

עבודה במוסך או במפעל תעשייתי היא עבודה פיזית ולא ממש נקייה. ככה זה כשמפרקים מכונות ומנועים או עובדים עם מכונות. תחזוקת המוסך או המפעל הם קריטיים לתפקודו ולשם כך אנחנו זקוקים לחומרי ניקוי שיהיו גם עוצמתיים וידעו להתמודד עם כתמי שמן, כתמי גריז ולכלוך וגם כאלה שלא יזיקו לאלה המשתמשים בהם.

"יוניקלינים הם מוצרים ירוקים, שבעזרתם אפשר לנקות את כל המוסך - מהרצפה ועד למכוניות עצמן", מסביר אריה ליבה, מנהל מחלקת מחקר ופיתוח בחברת פטרוטק, שהתארח אצל גיא לואל באולפן חדשות הרכב. "מוצרים אלה הם מאוד איכותיים, בטוחים לשימוש ושומרים על הסביבה ועל האדם עצמו. הם יודעים לנקות את הלכלוכים הכי קשים שיש במוסך ויש גם מוצרים לניקוי הידיים. המוצרים לא מכילים שום רעלים, הם מכילים ברובם מים עם תוספות של חומרים פעילים שאינם מזהמים. החומרים מגיעים לכל מקום בתעשייה ואפשר לנקות בעזרתם הכול - רכבות, תעשיות אוויריות, תעשייה כבדה, תעשייה קלה, זה עושה פלאים".

הכירו את פטרוטק ודלק תעשיות - החברות שמספקות פתרונות ומוצרים מובילים למכוניות שלכם

לאתר חברת דלק תעשיות בע"מ

לאתר חברת פטרוטק

וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק, וואלה! NEWS בשיתוף פטרוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully