וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירים את ה-1,500 שקל שמקבלים כהטבה מהמדינה? צפו בתגובות שלכם

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

22.11.2018 / 14:10

הוצאות אחזקת רכב הן הגבוהות ביותר אחרי שכירות או משכנתה וישנן כמה דרכים לחסוך כסף. מהתקנת מערכת בטיחות לרכב שבזכותה מעניקה המדינה הטבה באגרת הרישוי ועד להפחתת צריכת הדלק בנסיעה - בדקנו כיצד אתם חוסכים באחזקת הרכב. צפו

צילום מסך

הוצאות הקשורות לרכב הן כיום ההוצאה השנייה ביותר בגודלה למשק בית בישראל, אחרי שכירות או משכנתה וכדאי לדעת איך לחסוך כסף כשמדובר בהוצאה חודשית ושנתית על המכונית. מחשבון ביטוח החובה הממשלתי יעניק לכם דירוג של החברות המציעות את כיסוי הביטוח המתאים לכם לפי מחיר, דירוג השירות של החברה ועוד, בדיקות וטיפולים שוטפים ימנעו תקלות שיעלו ביוקר ואת צריכת הדלק אפשר להפחית ולייעל על ידי הפחתת משקל האוטו, נהיגה מתונה ושימוש באפליקציות שיאתרו לכם תחנות דלק בעלות מחירים נמוכים יחסית.

דרך נוספת לחסוך בהוצאות הרכב היא על ידי מימוש הטבה הניתנת לאלה המתקינים את מערכת הבטיחות של מובילאיי. מדינת ישראל הציבה כיעד עידוד שימוש במערכות בטיחות מתקדמות, הן כאלו המגיעות כחלק מהמכונית והן כאלו הניתנות להתקנה באופן פרטי. במסגרת הפעולות לעידוד התקנת מערכות התראה מתקדמות נהגים המתקינים את מערכת ההתראה של מובילאיי זוכים להנחה בשיעור 1,500 שקלים באגרת הרישוי השנתית למכונית שלהם. 700 שקלים בכל שנה בשנתיים הראשונות ו-100 שקלים נוספים בשנה השלישית. בנוסף, חברות ביטוח לא מעטות מציעות הנחה באחוזים ניכרים בפוליסת הביטוח לנהגים שמתקינים את מערכות אלו בזכות צמצום הסיכוי להיות מעורבים בתאונת דרכים. בדקנו כיצד אתם חוסכים באחזקת הרכב, כמה לדעתם עולה התקנת מערכת מובילאיי והאם אתם מודעים להטבה הניתנת על התקנת מערכת בטיחות לרכב מסוג זה?

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully