וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי 2019 עולה להתקפה

26.11.2018 / 13:36

2019 הולכת להיות אחת השנים הסוערות וגדושות הדגמים שנראו ביונדאי ישראל, עם חידוש בכמעט כל דגם, בהם רבי המכר טוסון, i20 וסנטה פה החדשים. כל הבשורות לפניכם

יונדאי מציגה את דגמי 2019. יצרן, אתר יצרן
יונדאי טוסון מחודש, סנטה פה ו-i20 חדשים, כולם כאן ל-2019/אתר יצרן, יצרן

טיימניג זה עניין חשוב מאוד בחיים, זה עניין קריטי ממש כאשר זה מגיע לשוק הרכב הישראלי. למרות שאנחנו כבר שנים לתוך ציון חודש העליה לכביש של מכונית ולא השנתון הקלנדרי - עבור מרבית האנשים שנת דגם היא עדיין המרכיב החשוב יותר בתעודת הזהות של המכונית.

מהבחינה הזו, תזמון ההגעה של יונדאי טוסון המחודש, סנטה פה ו-i20 רגע לפני שנגמרת השנה, הולכים ככל הנראה להפוך את הרבעון הראשון של יונדאי, רבעון שנחשב מסורתית לחזק מאוד - לכזה שיהפוך לעמוס עוד יותר.

לפני שנצלול להרחבה על שלושת הדגמים האלו, כמה מילים על הכיוון של יונדאי בישראל. מבחינת היבואנית, שתי בשורות מרכזיות ילוו את 2019. הראשונה, הוספת דגמים בעלי הנעה חלופית והשנייה והמרכזית יותר - בדומה ליבואנים אחרים היא העברת המיקוד לדגמים מאובזרים במערכות בטיחות מתקדמות, אקטיביות ומקוריות מהמפעל.

אבל לא רק שלושת הדגמים האלו מתחדשים ביונדאי. הרבעון הראשון של שנת 2019 יביא איתו גם את אקסנט ואלנטרה החדשות, i10 מעודכנת ובתחום החשמלי - יונדאי איוניק חשמלית וכן קונה חשמלי עם טווח מוצהר של 480 ק"מ. לחובבי הספורטיביות נספר שסוף סוף יונדאי i30N תגיע לישראל גם היא ברבעון הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully