וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם עושים לבד במכונית ואיך באמת אתם נוהגים? צפו

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

27.11.2018 / 16:43

אופן הנהיגה שלנו תלוי בגורמים רבים - הגיל והניסיון, תנאי הדרך, צפיפות המכוניות, מזג האוויר וגם כמובן ביכולת שלנו להתרכז בנעשה סביבנו. בדקנו מה אתם בדרך כלל עושים כשנוהגים לבד במכונית, איך מתמודדים עם הסחות דעת עוזר לכם לשמור על ריכוז? צפו

צילום: דייב שחר

רבים מאיתנו מבלים שעות ארוכות בכבישים. בנסיעות לעבודה ובחזרה הביתה, טיולים או עיסוקים אחרים שבהם המכונית היא הדרך הנוחה והמהירה ביותר להגיע ממקום למקום. זאת אחת הסיבות לכך שכבישי ישראל צפופים כל כך ונעים בהם יותר מ-3.2 מיליון כלי רכב.

אופן הנהיגה שלנו תלוי בגורמים רבים - הגיל והניסיון, תנאי הדרך, צפיפות המכוניות, מזג האוויר וגם כמובן ביכולת שלנו להתרכז בנעשה סביבנו, להימנע מהיסחי דעת ולהגיב נכון לסיטואציות המשתנות בכביש. יש הבדל באופן שבו אנחנו נוהגים כשרק אנחנו מאחורי ההגה ואין איש מלבדנו במכונית לבין הצורה שבה אנחנו נוהגים שכמסיעים אנשים נוספים. בדקנו מה אתם בדרך כלל עושים כשנוהגים לבד במכונית, האם נוהג אחרת כשנוסעים אתכם אנשים נוספים נוסף ומה יכול עוזר לכם לשמור על ריכוז.

דרך נוספת שתסייע לכם להתמקד בכביש היא מערכת הבטיחות של מובילאיי, שמספקת התרעות וחיוויים על סטייה מנתיב ואי שמירת מרחק. מערכת ההתראה של מובילאיי בגרסת ה-630 העדכנית שלה הוסיפה גם התרעות על שלטי מהירות וזיהוי של הולכי רגל ורוכבי אופניים.

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully