וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע מערכות בטיחות שכולנו צריכים במכונית

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

3.12.2018 / 17:43

כבר שנים שחגורות הבטיחות הן סטנדרט וכדי שהמכונית שלכם תהיה בטוחה יותר היא צריכה עוד ארבע מערכות שונות, שיספקו לה הגנה פסיבית ואקטיבית. הכירו את הטכנולוגיה שבזכותה תהיו בטוחים יותר

ShutterStock

כבר שנים שחגורות הבטיחות הן סטנדרט וכדי שהמכונית שלכם תהיה בטוחה יותר היא צריכה עוד ארבע מערכות בטיחות שונות, שיספקו לה הגנה פסיבית ואקטיבית.

מערכת ABS הגיעה למכוניות מעולם התעופה והיא מונעת נעילת גלגלים בבלימה, כך שאתם הנהגים תוכלו להמשיך לשלוט בהיגוי שלה גם במהלך בלימה חזקה, מבלי שהמכונית תחליק.

כריות אוויר מרסנות הוצגו לעולם ב-1981 ויתרונם היה בכך שעוצמת הפתיחה ומהירות הפתיחה הותאמו לעוצמת התאונה. כיום השאלה היא לא אם יש לכם כריות אוויר במכונית אלא כמה יש לכם - במקרה הזו כל המרבה הרי זה משובח.

מערכת בטיחות שהפכה לחלוצה בתחומה בשנים האחרונות היא המערכת של מובילאיי, אשר מתריעה מפני אי שמירת מרחק בהתאם למהירות הנסיעה שלכם ושל כלי הרכב שסביבכם. המערכת גם מזהה עצמים הנעים במהירות הנמוכה מ-50 קמ"ש ומזהירה את הנהג מהתנגשות כשתי שניות מראש.

מערכת נוספת שמסייעת לנהיגה בטוחה היא מערכת בקרת יציבות, המורכבת מסדרה של חיישנים הנשלטים על ידי מחשב מרכזי ומחוברת לבלמי המכונית, מאפשרת למכונית לזהות ולתקן מצבים של החלקה מכיוון הנסיעה המבוקש.

אם במכונית שלכם יש את ארבע המערכות האלה, אין ספק שאתם צריכים להרגיש בטוחים יותר, אולם זכרו - נהיגה בטוחה מתחילה קודם כל בכם.

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully