וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי קונה את מערכת הבטיחות הזו גם אם לא היה החזר כספי"

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

4.12.2018 / 9:54

יעקב חדד, אב לארבעה מהצפון, נוסע במסגרת עבודתו שעות רבות בכבישים. כדי להתגבר על היסחי הדעת שגורמים הסמסים והשיחות מהלקוחות, הוא התקין מובילאיי במכוניתו ועתה הוא מתכנן לעשות זאת גם במכונית שמשמשת את ילדיו

אובך בכביש גהה. מרץ 2017. ראובן קסטרו
"לא פעם ולא פעמיים המערכת התריעה בפניי והחזירה אותי למסלול"/ראובן קסטרו

יעקב חדד מבלה שעות ארוכות בכבישי הצפון. בעבודתו כטכנאי מיזוג אוויר ומתקין מערכות מכוניתו המסחרית היא המשרד המתנייע שלו. דעתו מוסחת ללא הרף בגלל טלפונים מלקוחות ומסרונים בוואטסאפ תוך כדי נהיגה. "לא פעם אני מביט בצג ומתלבט אם לענות או לא", מספר חדד, "זהו מצב מאוד מסוכן כי אז אני עלול לסטות מהכביש. במצב שכזה העיניים שלי לא ערים למתרחש סביבי ושניות אלה עלולות לגרום לתאונה". כדי להתגבר על הסכנה ולנהוג באופן בטוח יותר, התקין חדד מערכת את מערכת הבטיחות של מובילאיי כדי שזו תתריע בפניו על כל סטייה מהמסלול ועל אי שמירת מרחק. "לא פעם ולא פעמיים המערכת התריעה בפניי והחזירה אותי למסלול", מספר חדד, "מבחינתי הכי חשוב שהיא מסייעת לשמור מרחק ולהשאיר אותי בנתיב במרחק בטוח מהמכוניות שלפניי".

"לצערנו, הרבה אנשים מתעסקים עם הטלפון בזמן הנהיגה, הסמארטפונים מסיחים את הדעת והתרומה הכי חשובה של מערכת הבטיחות של מובילאיי לנהיגה שלי היא ההתרעות על אי שמירת מרחק", אומר חדד, "בכל פעם שאני מתקרב מעט למכונית שלפניי המערכת מיד מתריעה בצפצוף חזק וארוך. לדעתי זהו מוצר חובה בכל מכונית וכלי רכב".

יעקב חדד במכוניתו שבה מותקנת מערכת מובילאיי. יעקב חדד, באדיבות המצולמים
יעקב חדד ומערכת מובילאיי שבמכוניתו/באדיבות המצולמים, יעקב חדד

"רציתי מערכת מצילת חיים במכונית וההחזר הכספי הוא רק בונוס"

אי שמירת מרחק היא מהגורמים הבולטים לתאונות דרכים ובזמן נהיגה רצוי לשמור על מרחק של שתי שניות ויותר מהרכב שמלפנים. היסחי דעת בזמן הנהיגה שנגרמים בגלל הסמארפטון, הנוסעים שאיתנו או סביבת הכביש גורמים לתאונות רבות ומרבית הנפגעים הם הולכי רגל בכלל וילדים בפרט, זאת בשל אי ציות לרמזורים, תמרורים ואי מתן זכות קדימה.

"מובילאיי הוא מוצר טוב שעושה את העבודה מצוין", אומר חדד בהקשר זה, "המערכת מראה לי האם עברתי את המהירות המותרת ומאותתת לי באיזו מהירות עליי לנהוג, היא גם מזהה הולכי רגל ואופניים כשאני נוסע בערים השונות ומתריעה מפני התנגשות".

חדד בן ה-55 מתגורר ביבניאל, הוא נשוי ואב לארבעה ילדים, וכולם במשפחה מחזיקים ברישיון נהיגה. שמעתי על המבצע דרך הפרסומים בתקשורת לפני קצת יותר משנה, רציתי מערכת מצילת חיים במכונית וההחזר הכספי הוא רק בונוס", הוא מספר, "הייתי קונה את המערכת גם אם לא היה החזר כספי כי הבטיחות מעל הכול". למשפחת חדד שלושה כלי רכב - המכונית המסחרית של יעקב המשמשת אותו לעבודה, המכונית המשפחתית ומכונית נוספת שמשמשת את הילדים. "כל ארבעת ילדיי הם בעליי רישיונות נהיגה ונוהגים במכונית שלהם", אומר חדד, "במכונית שלהם אין מובילאיי וכרגע כשהם נוהגים אני פחות שקט. אני מתכנן לקנות לילדים מכונית שבה תהיה מערכת מובילאיי מובנית וגם אם אחליט לקנות מכונית שאינה חדשה אני בוודאות אתקין גם בה מערכת בטיחות שכזו".

עם עלות התקנה של 2,100 שקלים שמהם 1,500 מוחזרים בדמות הנחה באגרת הרישוי השנתית של המכונית על פני שלוש שנים והנחה של עד 15 אחוזים בביטוח הרכב, זו למעשה אחת ההשקעות הטובות ביותר בבטיחות, וכן בפן הכספי.

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי
  • עוד באותו נושא:
  • בטיחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully