וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה פיצ'רים למכוניות שראינו בסרטים ונראה בעתיד על הכביש

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

11.12.2018 / 7:57

המנוע החסכוני של מקס הזועם, הכדורים שמחליפים את הצמיגים במכונית של וויל סמית', שינוי הצורה בקאדילק של הגברים בשחור ועוד. סרטי קולנוע הם דרך נפלאה לקבל הצצה אל עתיד עולם הרכב ולמצוא טכנולוגיות חדשות שאולי בעתיד יהפכו לחלק מהמכונית שלנו

סרטי הקולנוע הם מראה של הדמיון האנושי ובלא מעט סרטים הוצגו טכנולוגיות שהפכו כעבור שנים להיות חלק מהיומיום שלנו. עולם הרכב הוא אחד מהם. אחת הפנטזיות הגדולות שלנו היא מסע בזמן שבזכותו נוכל לחוות אירועים בעבר ולקבל אפשרות להציץ אל העתיד הרחוק ואמנם מכונית הדלוריאן מ"בחזרה לעתיד" היא עדיין לא אמצעי נפוץ למסע בזמן אבל מי יודע, אולי בעתיד זה יקרה. מה שבטוח, עולם הרכב כבר מציג כיום טכנולוגיות שנראו בעבר בדיוניות, לדוגמה מערכת הבטיחות של מובילאיי שמתריעה במפני סטייה מנתיב ואי שמירת מרחק והופכת לסטנדרט במכוניות חדשות ומשומשות, או מערכות מולטימדיה שמאפשרות לנו לבחור בין ניווט לווייני, פלייליסט מוזיקלי, צילום דרך ושליטה במערכות הווידאו והאודיו של המכונית. הנה כמה מכוניות מהסרטים שאולי

אני, רובוט (2004)

עלילת הסרט מתרחשת בשיקגו של 2035, כשהבלש דל ספונר בגילומו של וויל סמית' חוקר את מקרה מותו של מדען רובוטיקה. מכונית האודי RSQ שבה הוא דוהר היא בעלת מאפיינים אוטונומיים והחידוש שמוצג בה הוא המכונית שימוש בכדורים צמיגיים במקום גלגלים קונבנציונליים, אשר מאפשרים להם כביכול אחיזת כביש מושלמת, ואפשרות לוויל סמית' להסתחרר איתה כאוות נפשו כדי להיפטר מהרובוטים שתוקפים אותו.

מקס הזועם: כביש הזעם (2015)

סדרת סרטים זו היא גן עדן לחובבי רכב באשר הם, ואילו בסרט האקשן הזה שבו טום הארדי, שרליז ת'רון וניקולס הולט דוהרים ונלחמים במרחבי השממה של העולם האפוקליפטי העתידני. מכונית ה-Gigahorse שהשלדה שלה מורכבת משתי מכוניות קאדילק המונחות זו על גבי זו, מציגה כוח ועבירות בזכות הצמיגים הגדולים והמנועים החזקים, אבל גם חסכונית באנרגיה בזכות מטען פנימי שממחזר את אנרגיית המכונית והופך אותה לחסכונית יותר באנרגיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרון: המורשת (2010)

הסרט, בכיכובו של ג'ף ברידג'ס עתיר אקשן, פעלולים ואפקטים ומתאר עולם עתידני ואפל בשם "הרשת" שבו הגיבורים צריכים לשרוד בתוך משחק מוטורי הנערך לפני קהל. החידוש המרתק והריאלי יותר שנראה שם הוא במכונית ה"לייט ראנר" שבה לחיצת כפתור משנה את מצב הצמיגים ומתאימה אותם לפני השטח. לא משנה אם נוסעים על משטח חלק, סלעי או חולי, הצמיגים כבר יתאימו את עצמם ברגע אחד.

גברים בשחור (1997)

לעמוד בפקקים זה די מדכא ולא משנה באיזו שעה ביום או באיזו ארץ אתם נמצאים. אבל לטומי לי ג'ונס ולוויל סמית' יש בקאדילק השחורה והאייקונית כפתור אדום וזה מספיק כדי להפוך את המכונית במחי לחיצה אחת למכונית סילון עם שני מנועים אדירים שמאפשרת להם לטוס צמוד לקירות המנהרה ולחלוף מעל פקק התנועה. נכון, טומי לי ג'ונס מכניס קלטת של אלביס, הכי אייטיז, אבל כל השאר נראה כמו משהו שהמאה ה-21 צריכה להתחיל לאמץ.

דו"ח מיוחד (2002)

שובר הקופות בכיכובו של טום קרוז הציג לראווה את מכונית הלקסוס 2054, שאכן נראית כאילו הגיעה מהשנה הזו. העיצוב שלה הופך את החלק האחורי והקדמי של המכוניות המוכרות לנו כיום ומעבר להיותה מכונית שלה אבטחה ביומטרית, שמתחברת למערכת הבית החכם, היא פועלת על דלק מימן שמניע מנוע חשמלי שלו אנרגיה של 500 קילוואט. המציאות כיום מראה שהמכונית הזו כבר לא שייכת לעתיד הרחוק כל כך.

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully