וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה קורה לגוף שלנו כשנוהגים בחורף

וואלה! NEWS בשילוב מובילאיי, וואלה! NEWS בשילוב מובילאיי

14.12.2018 / 8:44

החורף הישראלי נתפס כנוח, אבל לימים הגשומים והקרים יש השפעה על הנהיגה שלנו והכביש הופך מסוכן יותר. מהן הסיבות לכך ומה יכול לעזור לנו לנהוג בטוח יותר? צפו

ShutterStock

אמנם החורף הישראלי אינו ארוך וקשה כמו באירופה, אבל החשכה שיורדת מוקדם והימים הקרים והגשומים בו משפיעים על הנהיגה ומעלים את הסיכון לתאונות דרכים.

בחורף הגשם הופך את הכביש לחלק יותר ולכן עלינו לשמור על טווח מרחק גדול יותר מהמכונית שלפנינו, וזאת כדי לבלום בזמן בכביש הרטוב. בנוסף, בחורף מחשיך בדרך כלל כבר בחמש אחר הצהריים, כך שהחשכה מגבילה את הראות שלנו בכביש.

כמה מכם מורידים את המעיל או העליונית לפני תחילת הנהיגה? לא תמיד אנחנו מקפידים לקלף את שכבת הבגדים העליונה ולכן הנהיגה הופכת למסורבלת יותר. אם הורדתם את הבגדים סביר להניח שתפעילו חימום באוטו, ואחרי יום עבודה ארוך החימום לא פעם תורם לתחושת העייפות והופך אותנו לפחות חדים בתגובות שלנו.

נהיגה בחורף היא מסוכנת ולכן כדאי להיעזר בטכנולוגיה כדי שילוו אותנו זוג עיניים נוספות בכביש. מערכת הבטיחות של מובילאיי מתריעה מפני אי שמירת מרחק בהתאם למהירות הנסיעה שלנו ושל כלי הרכב שסביבנו, מזהה עצמים הנעים במהירות הנמוכה מ-50 קמ"ש ומתריעה בפני הנהג על סכנת התנגשות שתי שניות מראש. החורף הזה הוא הזדמנות טובה להתקין מערכת בטיחות שכזאת, ואף ליהנות מהחזר של 1,500 שקלים על אגרת הרישוי השנתית של המכונית. והכי חשוב - סעו בזהירות.

וואלה! NEWS בשילוב מובילאיי, וואלה! NEWS בשילוב מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully