וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיגה ראשונה: סקודה קודיאק RS

20.12.2018 / 7:25

הקודיאק הוא ג'יפון שבעה מושבים מוערך, מהוגן ובורגני להפליא. גרסת ה-RS שלו מבקשת לקלף את התדמית הזו ולהחזיר לבעליו את ניצוץ השובבות מבלי להתפשר על שימושיות. זה עובד?

אתר יצרן

חודשי החורף, הופכים את עיירות התיירים בדרום מערב ספרד לשכונות רפאים של מלונות ובתי נופש. מגרשי גולף שוממים, מגרשי חניה מיותמים ובעיקר הרחוב בו אני מעמיד את הקודיאק RS, מנתק את הבקרות, רגל על הבלמים ורגל על הגז - קודיאק RS מבין את הרמז - בקרת הזינוק מופעלת, הסל"ד עולה ואז אנחנו מזנקים...

עכשיו, מנוע דיזל הוא לא ההקשר הראשון שעולה לראש כאשר מדברים על גרסאות ספורטיביות. לעומת זאת מנוע דיזל וסקודה כן מעלים הקשר, אחר מאוד - של מוניות. סקודה קודיאק RS בא לשבור את שתי המוסכמות האלו ויש לו 240 סוסים בשביל זה. אז נכון, 240 סוסים הם כבר לא מספר שמקפיץ לנו את הדופק, זה גם לא הדגם החזק ביותר של סקודה מהבחינה הזו. אבל הוא כן מעניין בגלל נתון אחר - המומנט שלו - המושג שהופך את הסוסים מתאוריה לפרקטיקה.

אנחנו גומרים את ההילוך הראשון מהר מאוד ותיבת ההילוכים כפולת המצמד יורה את ההילוך השני שגם הוא ממצה את עצמו, אבל רגע לפני ההילוך השלישי אני מספיק לשמוע חריקת צמיגים, כאשר ארבעת המישלנים נכנעים ל-51 הקג"מ שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully