וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ברוסיה: סבסוד והנחה בביטוח למתקיני מובילאיי

וואלה!NEWS בשיתוף מובילאיי

25.12.2018 / 7:14

אור לגויים, רוסיה מאמצת את מודל התמריצים הישראלי לעידוד התקנת מערכות בטיחות של מובילאיי. סבסוד ההתקנה והנחה בפרמיית הביטוח לנהגים במטרה לשפר את הבטיחות בדרכים

מערכת מובילאיי. יח"צ,
מודל ההנחה בביטוח לבעלי מערכת מובילאיי מגיע לרוסיה/יח"צ

חברת INCO, בעלת זכויות ההפצה של מובילאיי ברוסיה, חוברת לחברת הביטוח VSK ויחד הן מקימות שיתוף פעולה אסטרטגי בדומה לזה שמפעיל משרד התחבורה בישראל, כל זאת במטרה לשפר את הבטיחות בכבישי רוסיה המטורפים. אחרי שנבחרה על ידי ציי רכב שונים בארץ ובעולם בהיקף של עשרות אלפי מכוניות, נברחה על ידי מיצובישי ואיסוזו לשימוש במשאיות הקלות שלהן ביפן והוטמעה בערים גדולות כמודל חיזוי נקודות מסוכנות - מגיעה מערכת הבטיחות של מובילאיי גם לשימוש במכוניות פרטיות ברוסיה.

כאמור, בדומה לתוכנית שמפעיל משרד התחבורה הישראלי, מציעה השותפות של INCO-VSK תוכנית שמטרתה לעודד הטמעה של מערכות בטיחות מתקדמות במכוניות רבות ככל האפשר. כאשר INCO תספק את המערכות בהנחה ניכרת ואילו חברת הביטוח תציע למבוטחים שהתקינו את המערכת הנחה בגובה של עד 25 אחוזים בביטוח.

מערכת התראה מובילאיי. יח"צ,
מערכת התראה מובילאיי/יח"צ

החברות יוצאות מנקודות הנחה כי מכוניות המצוידות במערכות בטיחות דוגמת זו של מובילאיי, לא רק מפחיתות את הסיכוי לתאונת דרכים במקרה של חוסר תשומת לב, אי שמירת מרחק או סטייה מנתיב, אלא גם מסייעות להטמעה של הרגלי נהיגה בטוחים יותר. מודלים דומים יושמו כבר על ידי חברות הביטוח Munich Reinsurance האמריקנית בשיתוף AIG ועל ידי חברת הביטוח האיטלקית SARA. עבור החברה האיטלקית, היתרון הגדול של מובילאיי זה המאפשר התקנה של המערכת על מכוניות שאינן חדשות, היה פתרון מצוין ללקוחותיה בעלי המכוניות הישנות יותר. "בטיחות בדרכים תמיד עמדה במרכז תשומת הלב שלנו ", מסביר אלברטו טוסטי, מנכ"ל חברת הביטוח SARA "לכן החלטנו לתגמל נהגים אם הם בוחרים להתקין מערכת בטיחות טכנולוגית מתקדמת, אשר יש לה תרומה קונקרטית להקטנת שיעורי התאונות. למעשה, אנו מאמינים שהחדשנות הטכנולוגית היא כלי אסטרטגי לשיפור הבטיחות בכבישים שלנו ". באיטליה, מקנה התקנת המערכת הנחה של 20 אחוזים בעלות הביטוח לרכב.

בישראל, זהו משרד התחבורה שהתגייס לעודד התקנת מערכות בטיחות מתקדמות, לא רק במכוניות חדשות, אלא גם במשומשות, אלו ייזכו להנחה בת 1,500 שקלים המוחזרת בדמות הנחה באגרת הרישוי השנתית על פני שלוש שנים וכן הנחות של עד 15 אחוזים בעלות הביטוח אצל מספר חברות ללקוחות אשר הרכיבו את המערכת.

  • עוד באותו נושא:
  • מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully