וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הציון של המכונית שלכם? האבזור שמספק בטיחות והטבה כספית

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, בשיתוף מובילאיי

27.12.2018 / 7:44

לא הרבה נהגים מודעים למדד הבטיחות של משרד התחבורה ולכך שציון גבוה מעניק הטבות מס. הכירו את האבזור שיעניק לכם ציון גבוה ואת הטכנולוגיה שתשפר את בטיחות הרכב ותעניק לכם החזר כספי בסך 1,500 שקלים

אולפן וואלה! NEWS

מעטים הנהגים שיודעים כי למכונית שבה הם נוהגים יש ציון בטיחות מטעם משרד התחבורה. הציון מוענק לרכבים בישראל על פי רמת האבזור ברכב ודי להעיף מבט ברישיון הרכב כדי למצוא אותו. הציון נע בין 0 ל-8 וככל שהוא גבוה יותר כך הרכב נחשב לבטוח יותר.

הציון ניתן למכונית לפי רמת מערכות הבטיחות שיש בה ומספר כריות האוויר. אם לדוגמה יש לכם יותר משבע כריות אוויר באוטו תקבלו נקודה, מצלמת נסיעה לאחור תזכה אתכם בנקודה נוספת ואם יש לכם חיישני חגורות בכל המושבים תקבלו חצי נקודה. מערכות בטיחות הכוללות בקרת סטייה מנתיב והתרעה על אי שמירת מרחק תורמות ארבע נקודות לציון.

מערכת הבטיחות של מובילאיי מתריעה מפני אי שמירת מרחק בהתאם למהירות הנסיעה שלנו ושל כלי הרכב שסביבנו, מזהה עצמים הנעים במהירות הנמוכה מ-50 קמ"ש ומזהירה את הנהג מהתנגשות כשתי שניות מראש. יכולות המערכת משדרגות את בטיחות המכונית ומסייעות לה לקבל ציון גבוה יותר. בנוסף, מי שמתקין אותה ברכבו נהנה מהחזר של 1,500 שקלים על אגרת הרישוי השנתית של המכונית. כך המכונית הופכת בטוחה יותר וההשקעה בבטיחות מחזירה את עצמה בצורת הטבה. שפרו את בטיחות המכונית שלכם, והכי חשוב - סעו בזהירות.

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully