וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סכנה גדולה בכביש": זה מה שנהגי המוניות של ישראל חושבים עליכם

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

27.12.2018 / 14:38

הם חיים על הכביש ומשרתים את הציבור ולכן אין כמותם כדי להעיד מה הכי מסוכן בכבישי ישראל. נהגי המוניות בישראל סיפרו לנו מה הכי מפחיד אותם בכביש, איזה טיפ יש להם לנהיגה זהירה ומה עוזר להם להרגיש בטוחים יותר

ליאור נאור

הכבישים בישראל הם ה"בית" שלהם והם מכירים יותר טוב מכולם את הסכנות והסחי הדעת שעלולים לגרום לתאונות: יצאנו לדרכים כדי לשמוע מנהגי המוניות של ישראל איך נראים כבישי ישראל מהעיניים שלהם.

חוסר סבלנות, חוסר ריכוז של נהגים והולכי רגל, העיניים שבסמארטפון והאופניים החשמליים מחייבים את נהגי המוניות לשמור על דריכות וערנות כל העת. כיום בעידן הדיגיטלי גם נהגי המוניות מוסחים על ידי שיחות לסמארטפון תוך כדי נהיגה, או שיחה עם הנוסעים, וגם הם יודעים כי עליהם לנהוג משנה זהירות כדי חלילה לא להיות מעורבים בתאונה.

כדי לנהוג באופן זהיר ובטוח יותר נהגי המוניות נעזרים במערכת הבטיחות של מובילאי, אשר מתריעה מפני אי שמירת מרחק בהתאם למהירות הנסיעה ושל כלי הרכב שסביב. מערכת מובילאיי מזהה עצמים הנעים במהירות הנמוכה מ-50 קמ"ש ומתריעה בפני הנהג על סכנת התנגשות שתי שניות מראש. נהגי המוניות, כמו כל הנהגים המתקינים את המערכת, נהנים מהחזר של 1,500 שקלים על אגרת הרישוי השנתית של המכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully