וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'טים שאתם רוצים במכונית שלכם

וואלה!NEWS בשיתוף מובילאיי, בשיתוף מובילאיי

31.12.2018 / 12:27

המכוניות היום מאובזרות מאי פעם, אבל עדיין, לאלו שחייבים את הדבר הזה שאין לאף אחד יש תמיד לאן לשאוף. אספנו חמישה גאדג'טים שישנו את חווית הנהיגה והנסיעה שלכם ואחד שממש חשוב לבטיחות שלכם

גאדג'טים במכונית. יח"צ,
המכונית שלכם יכולה להיות מאוד מאובזרת ומשוכללת, רק צריך לאבזר אותה/יח"צ

אם תשימו יד על עלון למכירת מכוניות חדשות משנות ה-90 או אפילו מתחילת שנות ה-2000 ותשוו אותו למה שמפורסם היום, גם אתם תבינו עד כמה התקדמו המכוניות שלנו בתחום האבזור. במיוחד זה של תחום הנוחות. הדברים הקטנים והגדולים שהופכים את הנסיעה שלנו להרבה יותר נעימה ונוחה.

אם בעבר מראות חשמליות או בקרת אקלים היו דברים ששמורים למכוניות יוקרה, היום ניתן למצוא את אלו ורבים אחרים גם במכוניות מיני עירוניות קטנות שמחירן כחדשות עומד על 80 אלף שקלים. עשירית ממחיר מכוניות יוקרה של ימים עברו.

ועדיין, גם בתוך כל השפע הזה, לכל אחד יש את הדבר הקטן הזה שחסר כדי להפוך את חווית השימוש במכונית לטובה עוד יותר. אספנו כאן חמישה כאלו שיעשו לכם חיים קלים ונוחים יותר ועוד אחד שגם יעשה אותם בטוחים יותר.

כוס נסיעות מתחממת.
כוס תרמית שמשאירה את הקפה חם

כוס תרמית נטענת

לחוצים לצאת בבוקר מהבית ומכינים לכם קפה לדרך? מצוין, אבל מה קורה כאשר הנסיעה מתארכת ובחצי הדרך הקפה כבר קר? בדיוק בשביל זה יש את המוצר הראשון ברשימה. זו אולי נראית כמו כל כוס תרמית אחרת לנסיעות, אבל במבט שני ניתן לראות את החוט הקטן שיוצא מהתחתית שלה ומתחבר לשקע המצית או כניסת ה-USB ברכב.

זו כוס תרמית שבה יש גוף חימום נסתר שישאיר לכם את הקפה חם לאורך כל הנסיעה, או אפילו אחריה כאשר תגיעו למשרד ותחברו אותה למחשב. מחיר הכוס נע בהתאם לאיכות שלה, מקצת פחות מ-10 דולר מעלי אקספרס ועד לכמה עשרות שקלים בחנויות הגאדג'טים הפיזיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גאדג'טים במכונית. יח"צ,
מכונת אספרסו ניידת של handpresso/יח"צ

אספרסו למתפנקים בדרכים

אז נכון שקפה אמיתי בשטח עושים רק עם גזיה ופינג'אן, אבל למי שלא רוצה להתפשר על האספרסו שלו בדרכים, יש כבר פתרון. מכונת אספרסו ניידת וקומפקית שנטענת משקע המצית ותוך שתי דקות וחצי הופכת מנת אספרסו וכוסית מים חמים לספל מעורר. יש כמה יצרניות שמציעות את המכונות האלו, אבל אם אתם באמת אוהבים קפה, אין מנוס מאשר ללכת על היקרות יותר. כמה יקרות, תכינו 150-200 דולר לזו של Handpresso

גאדג'טים במכונית. יח"צ,
נתוני נסיעה, טלפון ואפילו מפה בתצוגה העילית של NAVDY/יח"צ

מקרן נתונים לשמשה הקדמית

כבר שנים שהנייד שלנו לא משמש אך ורק לשיחות בנסיעה או להשמעת מוזיקה. השימוש במכשיר הנייד לצורך ניווט בנהיגה הוא כבר חלק בלתי נפרד מהשימוש שלנו בו. החיסרון שעדיין קיים הוא הצורך להציץ במכשיר כדי להבין איפה הפנייה הבאה ובאיזה מרחק מאיתנו. מקרן הנתונים הזה מנסה להפוך את השימוש בנייד לקצת יותר בטוח. התקנה שלו מעל לוח המחוונים מקרינה על גבי מסך שקוף את הוראות הניווט מהנייד, אפילו ללא צורך בחיבור פיזי.

באינטרנט ניתן למצוא שלל מוצרים שעושים את העבודה, החל מבסיסיים, שמציגים מהירות וחיווי פשוט של הניווט בכמה עשרות שקלים ועד איכותיים יותר כמו אלו של HUDWAY שעולים כמה מאות דולרים או של גארמין שעולה 150 דולר ויציגו גם מפה בצבע.

גאדג'טים במכונית. יח"צ,
מסנן ומטהר אוויר לרכב בחיבור לשקע המצית של FRiEQ/יח"צ

מטהר אוויר חשמלי לרכב

עדיין נוסעים עם עץ ריח? או אולי שהתקדמתם לפחית? אתם ממש לא מעודכנים. המילה האחרונה בתחום האווירה במכונית היא מטהרי אוויר אוטומטיים שמתחברים לשקע המצית וממלאים את חלל הרכב ביונים שליליים שמסלקים ריחות רעים מחלל המכונית. בנוסף למנטרלי הריחות, יש קו שלם של מכשירים בהם ניתן לטעון מחסנית עם תמצית ריח לאלו שחייבים את ניחוח האורן הנצחי.

המחירים נעים בין 17 דולר לאלו שרק מנטרלים ריחות וקופצים לסכומים של עד כמה מאות דולרים לכאלו עם סגולות העשרת האוויר לא רק בניחוח יוקרתי אלא גם ביונים חיוביים. שזה באמת למי שיש לו כבר הכל.

גאדג'טים במכונית. יח"צ,
תעודת ביטוח נוספת לנהג/יח"צ

מצלמת דרך

בשנים האחרונות מצלמות הדרך כבר הפכו מסתם גאדג'ט חביב למשהו שכל נהג חייב במכונית שלו. בין אם למנוע הונאות ביטוח, להתמודד עם הכאוס שמשתולל בכבישים בחסות רוכבי אופניים חשמליים, או אפילו לפעם ההיא שוויכוח עם השוטר אם עצרתם בתמרור או לא, יחסוך לכם מאות שקלים של קנס ויחזיר את עלות המצלמה.

תחום המצלמות לרכב רחב מאוד, ומשתנה בהתאם לאיכות הצילום ביום ובלילה, הנתונים המוצגים במצלמה, כמה מצלמות יש בה ואפילו כאלו שמסוגלות להתחיל להקליט עצמאית גם כאשר הרכב חונה במקרה שהן חשות זעזוע, למקרה שמישהו דופק את המכונית ומנסה לחמוק בלי להשאיר פרטים.

מערכת בטיחות למכונית של מובילאיי.
התראת סטייה מנתיב ואי שמירת מרחק

וגאדג'ט אחד מציל חיים

אז כוס תרמית לרכב זה נחמד, וגם מטהר אוויר או הקרנה של הנתונים על גבי מסך מול הנהג. אבל יש אביזר אחד שכל אחד יכול להוסיף למכונית שלו, שלא רק הופך את הנהיגה לנינוחה יותר - אלא גם יכול לסייע למניעת תאונה. אנחנו מדברים על מערכת הבטיחות של מובילאיי. המערכת שמורכבת ממצלמה ומעבד ש"רואים" את הכביש ומתריעים בפני הנהג על מצבים מסכני חיים בנהיגה. סטייה מנתיב, אי שמירת מרחק או התפרצות של הולך רגל ורוכבי אופניים לנתיב הנסיעה.

היא לא רק הופכת את הנהיגה לבטוחה יותר, אלא גם שווה לכם כסף. כמה? 1,500 שקלים שחוזרים אליכם בדמות זיכוי באגרת הרישוי השנתית ואליהם מתווספת הנחה בביטוח הרכב אצל חברות ביטוח נבחרות.

וואלה!NEWS בשיתוף מובילאיי, בשיתוף מובילאיי
  • עוד באותו נושא:
  • מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully