וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל חן ויריב קלר-ברוך יוצאים ל'קינג אוף האמרס', קליפורניה

4.1.2019 / 7:47

לאחר השתתפות מוצלחת ב-KOH פורטוגל, מיכאל חן נושא עיניו אל התחרות המקורית. אתגר הנהיגה בקליפורניה גדול בהרבה, וכך גם האתגר הכספי והמצוד אחרי ספונסורים. נאחל לצוות הצלחה בגיוס הכספים, ובתחרות עצמה

מיכאל חן יוצא ל-KOH קליפורניה. יח"צ,
זהו רכב המרוץ של הצוות הישראלי. שמו של איזה ספונסור ישראלי יקשט את הרכב? Photo: Redline Projects/יח"צ

תחרות King of Hammers נולדה בעמק ג'ונסון בקליפורניה, ב-2007. הסיפור התחיל כתחרות ידידותית בין 12 ג'יפאים, והתפתח לממדי ענק: שבוע גדוש באירועים עם מאות מתחרים ורכבי שטח שונים, 60,000 צופים המשתקעים למשך שבוע בעיירת פאטה-מורגנה באמצע המדבר, סדרת מרוצי אולטרא-4 הנערכת ברחבי העולם, ורכבי מרוץ המותחים את מעטפת הביצועים לכיוונים סותרים. לרכבי KOH יש יכולת זחילה על קירות אדירים, הם גם תופרים שבילי מדבר ב-180 קמ"ש. רכבי KOH קשוחים ועמידים בפני התעללות השטח, אבל הם קלים בהרבה מזחלני סלעים רגילים.

מיכאל חן יוצא ל-KOH קליפורניה. Edwin Abd,
מה שלא קורה, לא עוצרים עד קו הזינוק/Edwin Abd

KOH הוא אירוע מוטרף, ואני מציע לכם לצפות בשתי הדקות הראשונות של הסרטון המצורף; מדהים, העוצמה והתחרותיות המופגנת במרוץ זה. המתחרים מטפסים זה על רכבו של זה, מפעלים מייצרים צמיגים ייחודיים למרוץ, חברת WARN בונה להם כננות ייחודיות (הזולגות לאחר מכן אל השוק המסחרי), זה אירוע מטורף לחלוטין הנמשך עמוק אל תוך הלילה. KOH יוזנק השנה ב-30 לינואר ואם גם אתם רוצים לצפות בתחרות, עוד יש לכם זמן לטוס ללוס אנג'לס...

עוד באותו נושא

"הישראלי המשוגע" ב'קינג אוף האמרס' פורטוגל

לכתבה המלאה

אחד משלנו

מיכאל חן החל להתבלט בזירת העבירות הישראלית לפני שנים רבות, הוא הספיק להתחרות תחת דגל ישראל ב'קרואטיה טרופי', והגיע למקום רביעי בתחרות KOH הנערכת בפורטוגל. במקביל הוא מארגן עכשיו ליגת תחרויות עבירות בישראל (הראשונה תיערך כבר החודש, כנראה בטבריה; על המועד המדויק תצא בקרוב הודעה) ועוד ידו נטויה. כבחור שאפתן החליט מיכאל לצאת ל-KOH המקורי, בקליפורניה. לצורך זה חבר אל יריב קלר-ברוך, ג'יפאי רב ניסיון ובעליה של סדנאות סופר-ג'יפ ברחובות וחדרה. חבר שלישי בצוות יהיה חזי ציון, שיטפל במכונאות ובלוגיסטיקה.

מיכאל חן יוצא ל-KOH קליפורניה. Edwin Abd,
מכלי המירוצים הכי רבגוניים שיש בעולם/Edwin Abd

רכב המרוץ שמחכה להם בקליפורניה סיים את העונה שעברה במקום ה-12 (מתוך 125), זו מכונת עבירות חזקה ומוכחת. על שלדת Lambert Motorsports מורכב מנוע V8 בהספק 397 כ"ס, תיבת הילוכים TH350 וטרנספר 'אטלס', בולמי פוקס 2.5 ו-2.0 אינץ', כל מה שצריך כדי לזנק למרוץ אמריקני מקצועי. בנוסף לרכב עצמו תספק הסדנה האמריקנית חלפים וסיוע טכני ברחבת הטיפולים, חשוב מאוד עבור הצוות הישראלי המצומצם.

מיכאל חן יוצא ל-KOH קליפורניה. Edwin Abd,
לעוף, לנחות, לקפוץ, לעוף, לנחות, לקפוץ... שגרת היום של מכוניות המירוץ ב-KOH/Edwin Abd

משוועים לספונסר

עם כל הכבוד לשאיפות ויכולות, ספורט מוטורי אינו יכול להתנהל בלי כסף, הרבה כסף. מספר ספונסרים ישראליים נרתמו לסייע לקבוצה: אביעד שייביץ מנכ"ל קבוצת אקולנד, אאוטבק טכנולוגיות, סופר-ג'יפ, נענע גז, שי שרותי שמירה, אבקו. אלה מעניקים לקבוצה רוח גבית ראשונית אבל מיכאל עדיין מחפש ספונסור ראשי שיתרום מכספו משיקולים מסחריים, אהבת הספורט ורצון להיות מעורב, וגם מהרצון לראות את דגל ישראל מתנופף על קו הזינוק בקליפורניה. אנו מקווים שיימצאו ספונסרים ומאחלים לצוות הצלחה בתחרות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully